در هفته ی طراحی دبی، برند لوازم خانگی IKEA پاویونی به مناسبت بیست و پنجمین سال تاسیس کمپانی خود به نمایش گذاشت، در طراحی این پاویون چند وجهی، ایده های مختلف این برند در چند وجهی های کوچکتر و غرفه مانند به نمایش در آمده همچنین ایجاد فضا های جداگانه و القای حسی متفاوت و خانگی از ویژگی های جالب توجه این پاویون است. نمایش رنگ های متنوع و ایجاد فضا های پرانرژی را می توان نقطه ی قوت و مرکز توجه هر نمایشگاهی دانست که در این پاویون، بهره گیری از رنگ های جسورانه و مبلمان IKEA این هدف را محقق کرده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: retaildesignblog
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
مشاهده نظرات
چقد زیبا و خلاقانه.فوق العادست.