طراحی داخلی این فروشگاه در منطقه هنری لس آنجلس طراحی و اجرا شده است که این مغازه لباس با سبکی نوآورانه توسط و با گرافیک سیاه و سفید در پوشش نما نمودی از ترکیب هنر و معماری می باشد.
رویکرد انتزاعی و غیر متعارف در عملکرد مبلمان بسیار واضح است به نحوی که در فروشگاه کمتر از مبلمان و طراحی و نصب اجزای دکوراسیون استفاده شده و به جای آن از احجام مدولار و فرم های پیچیده قابل جابجایی برای ویترین ها و حتی قسمت های دکوری استفاده شده است گویی حین ورود به مغازه با مجموعه ای از مجسمه ها مواجه می شویم استفاده از این احجام سبب شده تا تغییر کاربری و یا تغییرات دکوراسیونی بسته به نیاز و محصولات فروشگاه راحت تر صورت گرفته و با قابلیت بازیافت قابل استفاده در فروشگاه های دیگر و محصولات دیگر نیز باشد.
در کل، روحیه جسورانه، محرک و آرمانگرایانه معمار به وضوح در این فروشگاه به چشم می خورد.
تحریریه دکوبوم
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…