طراحی داخلی این رستوران با هدف ایجاد تغییر و با هدف توسعه و بهبود مداوم کسب و کار شرکت اجرا شده است.
طراحی با توجه به محیط زیست و بهبود بازدهی کار کارکنان انجام شده که به همین سبب در مقر شرکت و بخشی از ساختمان غرفه ای شیشه ای به رستوران اختصاص داده شده است . علاوه بر این، ایجاد خط تکنولوژی جدید و افزایش ظرفیت آشپزخانه، راهی برای طراحی یک فضای مناسب و راحت برای کارمندان می باشد.
این رستوران از محصولات تازه و طبیعی موجود در فروشگاه های LIDL استفاد نموده که در کل با فلسفه و اهداف شرکت در هماهنگی می باشد استفاده از چوب های طبیعی، با کاشی های رنگارنگ، تداعی گر فضای بازار های سنتی و تم های سبز رنگ ،طبیعت را یادآور می شود.
در واقع از دیگر اهداف فضایی می توان به تعاملات و ارتباطات مستقیم و دوستانه با ایجاد فضایی برای راحتی بیشتر در گفتگو، که با تقسیم فضایی مناسب و همینطور از طریق تنوع در نوع و رنگ و چیدمان صندلی ها می باشد.
کارفرما با توجه به زندگی عمومی و توجه به تعاملات سعی نموده تا تصویر فضایی نوینی با رویکرد تعامل مشتریان و کارکنان ایجاد نماید.
تحریریه دکوبوم
منبع:retaildesignblog
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…