طراحی داخلی این رستوران با هدف ایجاد تغییر و با هدف توسعه و بهبود مداوم کسب و کار شرکت اجرا شده است.

طراحی با توجه به محیط زیست و بهبود بازدهی کار کارکنان انجام شده که به همین سبب در مقر شرکت و بخشی از ساختمان غرفه ای شیشه ای به رستوران اختصاص داده شده است . علاوه بر این، ایجاد خط تکنولوژی جدید و افزایش ظرفیت آشپزخانه، راهی برای طراحی یک فضای مناسب و راحت  برای کارمندان می باشد.

این رستوران از محصولات تازه و طبیعی موجود در فروشگاه های LIDL استفاد نموده که در کل با فلسفه و اهداف شرکت در هماهنگی می باشد استفاده از چوب های طبیعی، با کاشی های رنگارنگ، تداعی گر فضای بازار های سنتی و تم های سبز رنگ ،طبیعت را یادآور می شود.

در واقع از دیگر اهداف فضایی می توان به تعاملات و ارتباطات مستقیم و دوستانه با ایجاد فضایی برای راحتی بیشتر در گفتگو، که با تقسیم فضایی مناسب و همینطور از طریق تنوع در نوع و رنگ و چیدمان صندلی ها می باشد.

کارفرما با توجه به زندگی عمومی و توجه به تعاملات سعی نموده تا  تصویر فضایی نوینی با رویکرد تعامل مشتریان و کارکنان ایجاد نماید.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین
اشتراک گذاری
نویسنده
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی دوار: ۲۷ پروژه نمونه

دایره‌ها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…

6 روز پیش

طراحی داخلی آینده نگر

طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…

2 هفته پیش

طراحی داخلی خوب چیست؟

وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی می‌شود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…

2 هفته پیش

تکنیک های نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش به‌سزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…

3 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

4 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 ماه پیش