طراحی داخلی این رستوران با هدف ایجاد تغییر و با هدف توسعه و بهبود مداوم کسب و کار شرکت اجرا شده است.
طراحی با توجه به محیط زیست و بهبود بازدهی کار کارکنان انجام شده که به همین سبب در مقر شرکت و بخشی از ساختمان غرفه ای شیشه ای به رستوران اختصاص داده شده است . علاوه بر این، ایجاد خط تکنولوژی جدید و افزایش ظرفیت آشپزخانه، راهی برای طراحی یک فضای مناسب و راحت برای کارمندان می باشد.
این رستوران از محصولات تازه و طبیعی موجود در فروشگاه های LIDL استفاد نموده که در کل با فلسفه و اهداف شرکت در هماهنگی می باشد استفاده از چوب های طبیعی، با کاشی های رنگارنگ، تداعی گر فضای بازار های سنتی و تم های سبز رنگ ،طبیعت را یادآور می شود.
در واقع از دیگر اهداف فضایی می توان به تعاملات و ارتباطات مستقیم و دوستانه با ایجاد فضایی برای راحتی بیشتر در گفتگو، که با تقسیم فضایی مناسب و همینطور از طریق تنوع در نوع و رنگ و چیدمان صندلی ها می باشد.
کارفرما با توجه به زندگی عمومی و توجه به تعاملات سعی نموده تا تصویر فضایی نوینی با رویکرد تعامل مشتریان و کارکنان ایجاد نماید.
تحریریه دکوبوم
منبع:retaildesignblog
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…