این فروشگاه به منظور فروش طلا و جواهرات طراحی و اجرا شده و یکی از شعب زنجیره ای محسوب می شود. در طراحی داخلی این طلافروشی کانسپت اصلی تمرکز و احترام بر جنسیت زن که مخاطبین اصلی این فروشگاه هستند بوده به همین سبب برای ایجاد احساس لطافت رنگ صورتی در فضا به کار رفته و همچنین برای حداکثر استفاده از روشنایی و نور طبیعی از ویترین های سرتاسری و در کنار آن برای نورگیری بیشتر از سه چراغ آویز و نورپردازی های جداگانه برای ویترین های نمایش جواهرات نیز استفاده شده است.

نکته قابل توجه در دکوراسیون طراحی ساده در همه المان های به کار رفته و استفاده از چوب بلوط برای ایجاد احساس طبیعی در دو دیوار اصلی کناری می باشد که باکس هایی در یک طرف به صورت توخالی و در قسمت دیگر به صورت  باکس هایی بیرون زده به عنوان ویترین هایی برای جواهرات طراحی شده است.

رنگ دیواری که در بدو ورود به چشم می خورد و همینطور قسمت داخلی باکس ها و قسمت کف به رنگ صورتی ملایمی و در هماهنگی با یکدیگر می باشد.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

3 روز پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 هفته پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

2 هفته پیش

طراحی داخلی اداری برای فضاهای کوچک

رشد روزافزون شرکت‌ها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را به‌شدت افزایش داده است. به همین…

2 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای اداری کوچک با حداکثر بهره‌وری

در دنیای امروز که فضاهای کاری به‌سرعت در حال کوچک‌تر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…

3 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای تجاری

معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیبایی‌شناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…

4 هفته پیش