این فروشگاه به منظور فروش طلا و جواهرات طراحی و اجرا شده و یکی از شعب زنجیره ای محسوب می شود. در طراحی داخلی این طلافروشی کانسپت اصلی تمرکز و احترام بر جنسیت زن که مخاطبین اصلی این فروشگاه هستند بوده به همین سبب برای ایجاد احساس لطافت رنگ صورتی در فضا به کار رفته و همچنین برای حداکثر استفاده از روشنایی و نور طبیعی از ویترین های سرتاسری و در کنار آن برای نورگیری بیشتر از سه چراغ آویز و نورپردازی های جداگانه برای ویترین های نمایش جواهرات نیز استفاده شده است.
نکته قابل توجه در دکوراسیون طراحی ساده در همه المان های به کار رفته و استفاده از چوب بلوط برای ایجاد احساس طبیعی در دو دیوار اصلی کناری می باشد که باکس هایی در یک طرف به صورت توخالی و در قسمت دیگر به صورت باکس هایی بیرون زده به عنوان ویترین هایی برای جواهرات طراحی شده است.
رنگ دیواری که در بدو ورود به چشم می خورد و همینطور قسمت داخلی باکس ها و قسمت کف به رنگ صورتی ملایمی و در هماهنگی با یکدیگر می باشد.
تحریریه دکوبوم
منبع:retaildesignblog
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…