طراحی داخلی این عطرفروشی در فرانسه طراحی و اجرا شده است از ویژگی های به کار رفته در طراحی استفاده از چوب های متصل به هم به منظور تشکیل قفسه های نمایش عطرها و اقلام موجود فروشگاه می باشد.

علاوه بر این، کف، دیوارها و سقف، با سطوح آینه ای پوشیده شده که انعکاس و بازتاب های موثری در  طراحی فروشگاه ایجاد کرده است  از اهداف اصلی در کانسپت  طراحی ایجاد رابطه روح و عواطف انسانی با تخیلات  است که با بازتاب سطوح و اشکال در فضا ایجاد شده است.

قفسه های چوبی با اشکال مختلف علاوه بر ایجاد مکانی برای قرارگیری عطرها سبک متفاوتی در فضا ایجاد کرده اند اگرچه ایجاد شلوغی شاید مورد پسند همه افراد نباشد اما با ورود به این فروشگاه، انعکاس سطوح آینه ای و شبکه های سه بعدی با متریال چوب در کنار هم و با ایجاد خطای دید برای کاربران و با استشمام بوی خوشایند عطرها کاملا فضایی مستقل و متفاوت را در مخاطبین ایجاد می نماید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین
اشتراک گذاری
نویسنده
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی دوار: ۲۷ پروژه نمونه

دایره‌ها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…

6 روز پیش

طراحی داخلی آینده نگر

طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…

2 هفته پیش

طراحی داخلی خوب چیست؟

وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی می‌شود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…

2 هفته پیش

تکنیک های نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش به‌سزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…

3 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

4 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 ماه پیش