طراحی داخلی این عطرفروشی در فرانسه طراحی و اجرا شده است از ویژگی های به کار رفته در طراحی استفاده از چوب های متصل به هم به منظور تشکیل قفسه های نمایش عطرها و اقلام موجود فروشگاه می باشد.

علاوه بر این، کف، دیوارها و سقف، با سطوح آینه ای پوشیده شده که انعکاس و بازتاب های موثری در  طراحی فروشگاه ایجاد کرده است  از اهداف اصلی در کانسپت  طراحی ایجاد رابطه روح و عواطف انسانی با تخیلات  است که با بازتاب سطوح و اشکال در فضا ایجاد شده است.

قفسه های چوبی با اشکال مختلف علاوه بر ایجاد مکانی برای قرارگیری عطرها سبک متفاوتی در فضا ایجاد کرده اند اگرچه ایجاد شلوغی شاید مورد پسند همه افراد نباشد اما با ورود به این فروشگاه، انعکاس سطوح آینه ای و شبکه های سه بعدی با متریال چوب در کنار هم و با ایجاد خطای دید برای کاربران و با استشمام بوی خوشایند عطرها کاملا فضایی مستقل و متفاوت را در مخاطبین ایجاد می نماید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 روز پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

6 روز پیش

طراحی داخلی اداری برای فضاهای کوچک

رشد روزافزون شرکت‌ها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را به‌شدت افزایش داده است. به همین…

6 روز پیش

معماری داخلی فضاهای اداری کوچک با حداکثر بهره‌وری

در دنیای امروز که فضاهای کاری به‌سرعت در حال کوچک‌تر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…

2 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای تجاری

معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیبایی‌شناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…

3 هفته پیش

راهنمای معماری داخلی ساختمان تجاری

معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…

2 ماه پیش