طراحی داخلی این عطرفروشی در فرانسه طراحی و اجرا شده است از ویژگی های به کار رفته در طراحی استفاده از چوب های متصل به هم به منظور تشکیل قفسه های نمایش عطرها و اقلام موجود فروشگاه می باشد.

علاوه بر این، کف، دیوارها و سقف، با سطوح آینه ای پوشیده شده که انعکاس و بازتاب های موثری در  طراحی فروشگاه ایجاد کرده است  از اهداف اصلی در کانسپت  طراحی ایجاد رابطه روح و عواطف انسانی با تخیلات  است که با بازتاب سطوح و اشکال در فضا ایجاد شده است.

قفسه های چوبی با اشکال مختلف علاوه بر ایجاد مکانی برای قرارگیری عطرها سبک متفاوتی در فضا ایجاد کرده اند اگرچه ایجاد شلوغی شاید مورد پسند همه افراد نباشد اما با ورود به این فروشگاه، انعکاس سطوح آینه ای و شبکه های سه بعدی با متریال چوب در کنار هم و با ایجاد خطای دید برای کاربران و با استشمام بوی خوشایند عطرها کاملا فضایی مستقل و متفاوت را در مخاطبین ایجاد می نماید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

5 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

1 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش

اصول طراحی حمام و سرویس بهداشتی ویلا + نمونه

حمام، فقط یک اتاق معمولی در خانه نیست. این فضا، بیشتر شبیه به فضایی خصوصی…

3 هفته پیش