دکوراسیون داخلی این بوتیک به منظور عینک فروشی طراحی و اجرا شده است که در آن با خلق فضایی منحصر به فرد سعی شده تا مفهومی متفاوت را از طریق درک بصری و ایجاد چشم انداز با صفحات مقعر و افزودن عمق به فضا در فروشگاه ایجاد نماید.

پانل های سفید فلزی سوراخدار به صورت دو طرفه در فضا ایجاد شده که با ایجاد زاویه پانل ها سبب شده تا دید مستقیمی به صندوق فروشگاه ایجاد شود و در زاویه قرار گرفتن پانل ها به تفکیک و بیشتر شدن فضا برای قرار گیری عینک ها و قفسه بندی در حوزه های مختلف و رفت و آمد و عدم ازدحام و بی نظمی کمک زیادی کرده است.

هنگام ورود به فروشگاه به دلیل دید مستقیم و همینطور تفاوت رنگ کانتر صندوق  با دیگر قسمت های سفید فروشگاه اولین چیزی که در هنگام ورود از نظر بصری دید را  هدایت می کند این قسمت است که از مجموعه ای از چراغ های فلورسنت تشکیل شده در یک باکس از نئون صورتی پوشیده شده است همچنین در دکوراسیون داخلی فروشگاه برای ایجاد همخوانی در قسمت هایی از قفسه ها از رنگ صورتی استفاده شده است.

ایده هوشمندانه استفاده از پانل ها برای طراحی چنین فروشگاه هایی می تواند بسیار هوشمندانه باشد زیرا ضمن افزودن کارایی سبب می شود تا از همه فضا هرچند کوچک استفاده بهینه شده و با طراحی اختصاصی  سبب شود تا نیاز به مبلمان و صرف هزینه برای خرید آن کاهش یافته و از عدم یکنواختی مبلمان با دکوراسیون پرهیز شود.

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی فضاهای تجاری و فروشگاه ها آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره  برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور  فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 روز پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

1 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

2 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

3 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش