این فروشگاه در طراحی داخلی خود شورشی از رنگ های مختلف به کار برده است که این فضا برای فروش روسری های ابریشمی در نظر گرفته شده است که در طراحی داخلی فروشگاه به شکل مفهومی از ساختارهای مختلف و سبک های معماری کلاسیک مانند ستون ها، قوس ها و دیواره های چوبی استفاده کرده است.
فروشگاه Hermès یک برند لوکس است که همیشه دارای سبک منحصر به فردی برای فروشگاه های مستقل خود می باشد اما این شعبه در سیاتل برای پوشش دهی نیاز های مشتریان جوانتر اقلام مقرون به صرفه تر از نظر قیمت را از جمله جواهرات، ساعت و اکسسوری ها در کنار روسری های ابریشمی معروف خود این برند در فروشگاه گنجانده است.
دسترسی سریع
ریل های منحنی متحرک که اغلب برای فرش و آثار هنری استفاده می شوند، برای نمایش روسری ها در فروشگاه به کار رفته و پانل های نمایش متحرک به خریداران اجازه می دهد تا به راحتی طرح ها و رنگ های روسری ها را مشاهده و توسط کاربران انتخاب شوند.
زمینه سفید رنگ و یکنواخت کف، سقف و دیوار تمی مینیمال به فروشگاه روسری این برند بخشیده و فضایی سازماندهی شده با ترکیب رنگی ملایم و منحصر به فرد برای جلوگیری از یکنواختی در فضا ایجاد کرده است.
طراحی داخلی مغازه روشن و باز است و مشتریان را تشویق می کند تا کالاها را لمس کنند، که این ویژگی تجربه ای کاملا متمایز از تجربه خرید سنتی است و به ارتقاء تعاملات کمک خواهد کرد.
تحریریه دکوبوم
منبع: azuremagazine
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…