طراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبی

کاربری: فروشگاه پوشاک

مساحت: ۸۰۰ متر مربع

رنگ های اصلی: قرمز، مشکی، طوسی

متریال های اصلی: ام دی اف با رنگ جلای پلی یورتان، فولاد ، صفحات بتنی

ویژگی های اصلی طراحی:

استفاده از رنگ رایج خودرو فِراری

ترکیب رنگ قرمز و مشکی و ایجاد عمق و اصالت به فضای داخلی

خطوط مستقیم و شکسته و مرز بندی با استفاده از قفسه ها و چارچوب های فلزی

طراحی لوستر فلزی اصلی با هندسه و قالب ماشین فراری

در طراحی داخلی این فروشگاه بهره گیری از پلان باز و قرار دادن استند های کم ارتفاع برای قرارگیری محصولاتی که باید مرکز توجه باشد از یکنواختی فضایی با این مساحت کاسته است همچنین بهره گیری از نورپردازی نقطه ای به صورت تصادفی، دکوراسیون خاص با شاخص های منحصر به فرد فِراری را در ذهن بیننده تثبیت می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
میرزائی

آخرین مطالب

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 روز پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

6 روز پیش

طراحی داخلی اداری برای فضاهای کوچک

رشد روزافزون شرکت‌ها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را به‌شدت افزایش داده است. به همین…

6 روز پیش

معماری داخلی فضاهای اداری کوچک با حداکثر بهره‌وری

در دنیای امروز که فضاهای کاری به‌سرعت در حال کوچک‌تر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…

2 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای تجاری

معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیبایی‌شناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…

3 هفته پیش

راهنمای معماری داخلی ساختمان تجاری

معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…

2 ماه پیش