طراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبی

کاربری: فروشگاه پوشاک

مساحت: ۸۰۰ متر مربع

رنگ های اصلی: قرمز، مشکی، طوسی

متریال های اصلی: ام دی اف با رنگ جلای پلی یورتان، فولاد ، صفحات بتنی

ویژگی های اصلی طراحی:

استفاده از رنگ رایج خودرو فِراری

ترکیب رنگ قرمز و مشکی و ایجاد عمق و اصالت به فضای داخلی

خطوط مستقیم و شکسته و مرز بندی با استفاده از قفسه ها و چارچوب های فلزی

طراحی لوستر فلزی اصلی با هندسه و قالب ماشین فراری

طراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبیطراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبی

طراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبیطراحی داخلی فروشگاه فِراری در دبی

در طراحی داخلی این فروشگاه بهره گیری از پلان باز و قرار دادن استند های کم ارتفاع برای قرارگیری محصولاتی که باید مرکز توجه باشد از یکنواختی فضایی با این مساحت کاسته است همچنین بهره گیری از نورپردازی نقطه ای به صورت تصادفی، دکوراسیون خاص با شاخص های منحصر به فرد فِراری را در ذهن بیننده تثبیت می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
میرزائی

آخرین مطالب

طراحی و دکوراسیون داخلی با رنگ زرد

1 - اتاق جلسه، طراحی داخلی و مبلمان زرد، طراحی : Apostrophy’s در راستای بررسی…

6 روز پیش

استفاده از آب در طراحی داخلی

آب به‌عنوان نماد زندگی و آرامش، نقش مهمی در طراحی داخلی دارد. استفاده از عناصر…

1 هفته پیش

طراحی داخلی دوار: ۲۷ پروژه نمونه

دایره‌ها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…

2 هفته پیش

طراحی داخلی آینده نگر

طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…

3 هفته پیش

طراحی داخلی خوب چیست؟

وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی می‌شود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…

4 هفته پیش

تکنیک های نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش به‌سزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…

1 ماه پیش