طراحی داخلی فروشگاه لوازم خانگی با تاکید بر مفهوم رنگ ها

این فروشگاه ظروف و  لوازم خانگی در طراحی داخلی با تاکید بر چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی و شامل ۱۵۰ قلم ظروف ساخت ژاپن می باشد که تجربه گذر از میان رنگ ها را برای کاربران ایجاد کرده و مفهوم رنگ ها و طیف های رنگی را در طراحی مدنظر قرار داده است.

اقلام و ظروف خانگی در طبقات پایین قرار گرفته و طبقات بالایی قفسه ها از کتاب هایی با طیف رنگی تیره یا روشن تر از همان رنگ به کار رفته در ظروف استفاده شده است.

فروشگاه از بیرون دارای ظاهری رنگارنگ است اما در فضای داخلی قفسه ها به چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی تفکیک شده و دارای نظم می باشد مثلا در قفسه های صورتی، قفسه های بالاتر با کتاب های مختلف در طیف رنگ صورتی پر شده  و در قسمت زیرین قفسه ها با طیف متنوعی از اقلام خانگی با رنگ صورتی پر شده اند.

هرقفسه با نمایش طیف های رنگی ،هیجان و رفاه را به کابران القا کرده و با به کارگیری رنگ های متنوع شادابی و پویایی را به فضا می افزاید.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

مشاهده نظرات

  • سلام نمونه دکوراسیون شیک ومدرن برای فروشگاه لوازم فانتزی ودکوری آشپزخانه می خواهم چه ایران چه خارج از ایران

آخرین مطالب

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

1 روز پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 هفته پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

2 هفته پیش

طراحی داخلی اداری برای فضاهای کوچک

رشد روزافزون شرکت‌ها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را به‌شدت افزایش داده است. به همین…

2 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای اداری کوچک با حداکثر بهره‌وری

در دنیای امروز که فضاهای کاری به‌سرعت در حال کوچک‌تر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…

3 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای تجاری

معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیبایی‌شناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…

4 هفته پیش