این فروشگاه ظروف و لوازم خانگی در طراحی داخلی با تاکید بر چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی و شامل ۱۵۰ قلم ظروف ساخت ژاپن می باشد که تجربه گذر از میان رنگ ها را برای کاربران ایجاد کرده و مفهوم رنگ ها و طیف های رنگی را در طراحی مدنظر قرار داده است.
اقلام و ظروف خانگی در طبقات پایین قرار گرفته و طبقات بالایی قفسه ها از کتاب هایی با طیف رنگی تیره یا روشن تر از همان رنگ به کار رفته در ظروف استفاده شده است.
فروشگاه از بیرون دارای ظاهری رنگارنگ است اما در فضای داخلی قفسه ها به چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی تفکیک شده و دارای نظم می باشد مثلا در قفسه های صورتی، قفسه های بالاتر با کتاب های مختلف در طیف رنگ صورتی پر شده و در قسمت زیرین قفسه ها با طیف متنوعی از اقلام خانگی با رنگ صورتی پر شده اند.
هرقفسه با نمایش طیف های رنگی ،هیجان و رفاه را به کابران القا کرده و با به کارگیری رنگ های متنوع شادابی و پویایی را به فضا می افزاید.
تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…
مشاهده نظرات
سلام نمونه دکوراسیون شیک ومدرن برای فروشگاه لوازم فانتزی ودکوری آشپزخانه می خواهم چه ایران چه خارج از ایران