این فروشگاه ظروف و لوازم خانگی در طراحی داخلی با تاکید بر چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی و شامل ۱۵۰ قلم ظروف ساخت ژاپن می باشد که تجربه گذر از میان رنگ ها را برای کاربران ایجاد کرده و مفهوم رنگ ها و طیف های رنگی را در طراحی مدنظر قرار داده است.
اقلام و ظروف خانگی در طبقات پایین قرار گرفته و طبقات بالایی قفسه ها از کتاب هایی با طیف رنگی تیره یا روشن تر از همان رنگ به کار رفته در ظروف استفاده شده است.
فروشگاه از بیرون دارای ظاهری رنگارنگ است اما در فضای داخلی قفسه ها به چهار رنگ نارنجی، صورتی، سبز و آبی تفکیک شده و دارای نظم می باشد مثلا در قفسه های صورتی، قفسه های بالاتر با کتاب های مختلف در طیف رنگ صورتی پر شده و در قسمت زیرین قفسه ها با طیف متنوعی از اقلام خانگی با رنگ صورتی پر شده اند.
هرقفسه با نمایش طیف های رنگی ،هیجان و رفاه را به کابران القا کرده و با به کارگیری رنگ های متنوع شادابی و پویایی را به فضا می افزاید.
تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers
1 - اتاق جلسه، طراحی داخلی و مبلمان زرد، طراحی : Apostrophy’s در راستای بررسی…
آب بهعنوان نماد زندگی و آرامش، نقش مهمی در طراحی داخلی دارد. استفاده از عناصر…
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
مشاهده نظرات
سلام نمونه دکوراسیون شیک ومدرن برای فروشگاه لوازم فانتزی ودکوری آشپزخانه می خواهم چه ایران چه خارج از ایران