طراحی داخلی این فروشگاه لباس با رنگ های سفید و درخشان با معماری لوکس در فضایی به مساحت حدود ۲۵۰ متر و با سقفی به ارتفاع ۵ متر بازسازی و اجرا شده است.

در طراحی و کانسپت اولیه توجه به جزئیات در اولویت بوده و سعی شده با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همچنین نیاز های عملکردی یک فروشگاه، مثل تعداد محصولات برای نمایش و ابعاد لازم برای قرارگیری آن ها و توجه به تمامی اجناس فروشگاه، فضایی مطلوب خلق شود.

با افزودن سیلندر شبکه ای تو خالی برای قرارگیری اقلام فروشگاه و آویزان نمودن لباس ها در فروشگاه گویی ۲  فضا در هم ادغام شده اند و با افزودن تنوع فضایی دکوراسیون را به نحوی موثر تغییر داده است  همچنین نقطه کانونی دید با قرار گیری سیلندر روی آن  متمرکز شده است در سمت دیگر ویترین های نمایش محصولات فروشگاه و قسمتی برای پرو لباس در نظر گرفته شده است که علاوه بر کارایی و پوشش دهی نیاز های مشتریان سبب می شود تا علاقه مخاطبین به ماندن در فروشگاه بیشتر شده و فضایی جاذب ایجاد نماید در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 روز پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

6 روز پیش

طراحی داخلی اداری برای فضاهای کوچک

رشد روزافزون شرکت‌ها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را به‌شدت افزایش داده است. به همین…

6 روز پیش

معماری داخلی فضاهای اداری کوچک با حداکثر بهره‌وری

در دنیای امروز که فضاهای کاری به‌سرعت در حال کوچک‌تر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…

2 هفته پیش

معماری داخلی فضاهای تجاری

معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیبایی‌شناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…

3 هفته پیش

راهنمای معماری داخلی ساختمان تجاری

معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…

2 ماه پیش