طراحی داخلی این فروشگاه لباس با رنگ های سفید و درخشان با معماری لوکس در فضایی به مساحت حدود ۲۵۰ متر و با سقفی به ارتفاع ۵ متر بازسازی و اجرا شده است.
در طراحی و کانسپت اولیه توجه به جزئیات در اولویت بوده و سعی شده با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همچنین نیاز های عملکردی یک فروشگاه، مثل تعداد محصولات برای نمایش و ابعاد لازم برای قرارگیری آن ها و توجه به تمامی اجناس فروشگاه، فضایی مطلوب خلق شود.
با افزودن سیلندر شبکه ای تو خالی برای قرارگیری اقلام فروشگاه و آویزان نمودن لباس ها در فروشگاه گویی ۲ فضا در هم ادغام شده اند و با افزودن تنوع فضایی دکوراسیون را به نحوی موثر تغییر داده است همچنین نقطه کانونی دید با قرار گیری سیلندر روی آن متمرکز شده است در سمت دیگر ویترین های نمایش محصولات فروشگاه و قسمتی برای پرو لباس در نظر گرفته شده است که علاوه بر کارایی و پوشش دهی نیاز های مشتریان سبب می شود تا علاقه مخاطبین به ماندن در فروشگاه بیشتر شده و فضایی جاذب ایجاد نماید در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…
تحریریه دکوبوم
منبع: retaildesignblog
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…