پالت رنگی خنثی در طراحی داخلی خانه ای لوکس

دکوراسیون داخلی این خانه در متراژ ۱۶۰ متر مربع در سنت پترزبورگ طراحی و اجرا شده است در طراحی این خانه از نورهای نیترو و ایده های مدرن استفاده شده است و با راهکارهایی مانند ذخیره سازی سفارشی، دیوارهای لوکس و مبلمان مدرن تکمیل شده است.

درقسمت نشیمن تلویزیونی مخفی پشت ورق سیاه و براقی در روی کتابخانه  قرار گرفته که از سنگ مرمر، چوب و متریال طلایی پوشیده شده است . دیوار تقسیم بندی شده با پانل های بافتی، توری های فلزی و استفاده حیرت انگیز از آینه ها از دیگر خصوصیات به کار رفته در دکوراسیون فضا محسوب می شود.

ریتم نور و پانل های سقفی حوزه بندی مختلف فضا را تعریف می کنند و روشنایی دراماتیک محیطی جذاب، رمز آلود و فریبنده ایجاد کرده است. طراحی دکوراسیون با پالت رنگی خنثی و مواد طبیعی سبب زیبایی و روشنایی فضا گردیده است.

سنگ مرمر سیاه و دکوراسیون چوبی و بلوک های رنگی نشیمن را به اتاقی مجلل به همراه قفسه کتابی لوکس با عرض و ارتفاع های متفاوت مبدل ساخته حجم مستقل از سنگ مرمر سیاه، طلایی به صورت یک پنل رول چوبی دسترسی به صندوق کتاب را امکان پذیر می سازد.

پنهان سازی تلویزیون در دکوراسیون نشیمن سبب شده تا تمرکز اصلی اتاق نشیمن بر دکوراسیون متمرکز شود و با این کار از شلوغی پرهیز گردد، سادگی و پوشش تلویزیون برای اوقات غیر قابل استفاده از نمود های سبک مدرن در دکوراسیون فضا می باشد.

نورهای مخفی در قفسه های کتاب، علاوه بر روشنی بخشی به قفسه ها سبب ایجاد تعادل و جذابیت بصری شده است. صندلی لوکس و پاف  محل راحتی را برای نشستن و خواندن کتاب ممکن ساخته است.

یک میز کوچک در کنار صندلی مدرن وجود دارد که برای قرارگیری نوشیدنی افزوده شده است.

 با اکسسوری ها و کتاب ها قفسه ها به خوبی چیدمان شده اند و دکوراسیونی هماهنگ از نظر رنگ و متریال ایجاد کرده اند و علاوه بر ایجاد فضایی کاربردی برای مطالعه در استفاده بهینه از دیوار نشیمن و یکنواختی فضا نیز نقش داشته است.

پشت مبل ال شکل در مرکز نشیمن میز غذاخوری و یک آشپزخانه با پلان خطی به همراه یک شبه جزیره طراحی شده و دو چراغ آویز آشپزخانه سفارشی روی میز ناهار خوری ۶ نفره با متریال سنگ مرمر سفید آویخته شده است.

جزیره آشپزخانه علاوه بر ایجاد فضایی برای غذاخوری تعداد افراد بیشتر، سبب ایجاد سطح کاری برای فعالیت های آشپزی گردیده است.

ورودی منزل از طریق اسلب های چوبی صاف و پانل های چوبی و با فاصله دارای شکاف هایی از نشیمن تفکیک شده و همان طراحی ستون در طرف دیگر اتاق در کنار آشپزخانه نیز تکرار می شود، در بعضی قسمت ها شکاف ها با آینه ها به طرز شگفت انگیزی پر می شود تا توهم نوری ایجاد شود.

پانل های گرانیت و چوب در دکواسیون اتاق خواب به کار رفته است و دکوراسیون حمام و اتاق خواب ها نیز تابع دکوراسیون سایر قسمت ها دارای رنگ ها و متریال های مشابه برای یکنواختی می باشد. با تصاویر دکوراسیون داخلی سایر قسمت های خانه با دکوبوم در ادامه همراه باشید……

 

تحریریه دکوبوم

منبع:Luxury Interior Design 

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای لوکس و منحصر به ‌فرد در سراسر جهان

ویلاها سطح جدیدی از تعطیلات لوکس را ارائه می‌دهند. در تعطیلات، هیچ‌چیز بهتر از داشتن…

4 روز پیش

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

1 هفته پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

3 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

3 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

4 هفته پیش