طراحی داخلی منحصر به فرد خانه پترن ها

این ساختمان در غرب شهر هوشی مین واقع در یک زمین ۵ متر در ۱۵ متری، نمونه ای از یک ساختمان استاندارد مسکونی در جنوب شرقی آسیا است.

تیم طراحی با الهام از میراث مدرنیته ویتنام، با الگوهای آجر و بلوک های سیمانی این فضا را طراحی کرده است با وجود بازشوهای زیاد گیاهان به کار رفته ، نور مستقیم خورشید را فیلتر کرده و برای حفظ حریم شخصی نیز استفاده شده است.

بلوک های سوراخدار به کار رفته در نما و دیوارهای داخلی علاوه بر زیبایی امکان تهویه مناسب و متناوب از فضای باز را فراهم نموده است.

پلان داخلی این خانه شامل چهار اتاق خواب است و در طبقه بالا، دو فضای باز بزرگ نور طبیعی خوبی در داخل خانه، تا سطح زمین فراهم می کند و سیستم تهویه طبیعی را کامل می کند.

نوع طراحی در طبقه همکف، آشپزخانه، ناهار خوری و سالن نشیمن را با هم در یک فضای باز ترکیب می کند. آشپزخانه به شکل L توسعه داده شده و به منظور استفاده بهینه از فضای موجود و افزایش احساس باز بودن توسط قسمتی حوزه ناهار خوری و مبل راحتی و پله به هم متصل گردیده اند.

حمام و پنجره ای دایره ای در طبقه دوم تجربه کاربر را تکمیل کرده و سطح زرد رنگ آن نور خورشید را جذب می کند تا احساس آرامش بخشی ایجاد نماید.

علاوه بر نور طبیعی، تهویه، پوشش گیاهی سرسبز و فضاهای بهینه شده، رنگ های زنده همه و همه پاسخی به خواسته کارفرما برای دریافت یک فضای زندگی شاد و لذت بخش هستند و این فرصتی بوده که تیم طراحی با استفاده از یک پالت رنگ غیر معمول و ایجاد فضای منحصر به فرد داخلی ایجاد کرده است.

استفاده از پترن ها و رنگ ها،  تعادل و زیبایی بصری خوبی در فضا ایجاد کرده و جذابیت این خانه را افزایش داده است. در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر و پلان های این خانه منحصر به فرد همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای لوکس و منحصر به ‌فرد در سراسر جهان

ویلاها سطح جدیدی از تعطیلات لوکس را ارائه می‌دهند. در تعطیلات، هیچ‌چیز بهتر از داشتن…

3 روز پیش

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

1 هفته پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

3 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

3 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

4 هفته پیش