طراحی داخلی این کافه مدرن در سنت پترزبورگ، روسیه طراحی و اجرا شده است که  در این کافه رستوران به جای استفاده از شکر، مواد غذایی با مواد طبیعی با کیفیت بالا تهیه می شود و این از نکات بارز این رستوران محسوب می شود.

پس از ورود به کافه، پله ها با دیوارهای چوبی از تخته های کاج و فضای روشن جلوه گر می شوند و راه دسترسی را به طبقه بالا مقدور می سازند.

در بالای پله ها، کاربران به سمت فضای بازی با دیوارپوش هایی با کاشی های سفید شکسته وارد شده و قسمت هایی ساخته شده از چوب برای نمایش اقلام مختلف به همراه آینه و نورپردازی های مخفی در ترکیب با هم در کل دکوراسیون، فضا را تکمیل کرده است.

از نکات قابل توجه در دکوراسیون وجود یک ابر بزرگ در وسط کافه است که روی قسمت دایره ای آینه ای بر روی سقف آویزان است که وجود آینه و نورپردازی در ترکیب با این ابر الگوهای سایه ای جالب و انعکاس منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

دراین کافه مدرن در  بین پنجره ها از قسمت های چوبی استفاده  شده که از دیوارها امتداد یافته و به میز تبدیل می شود که این سطوح در قسمت بالایی دارای پلت فرمی برای نگهداری گیاهان و آویز روشنایی نیز می باشد.

برای استفاده بهینه از فضا در قسمت پنجره ها قاب چوبی بزرگی تعبیه شده که با ایجاد نشیمنگاهی در لبه پنجره ها سعی شده تا از فضای سالن استفاده حداکثری و بهینه شود و فضای بیشتری را برای نشستن کاربران مهیا سازد.

در سمتی خارج از دید اصلی و قسمت غذاخوری یا سالن کافه قسمتی به منظور منطقه بازی کودکان با یک استخر توپ طراحی شده که نشان از توجه طراح به نیاز های اقشار و سنین مختلف می باشد.

در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، ترکیب چوب و تم صورتی رنگ و آویزهای سقفی منحصر به فرد با طول های مختلف فضایی متفاوت و جذاب را ایجاد کرده است در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

4 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

1 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش

اصول طراحی حمام و سرویس بهداشتی ویلا + نمونه

حمام، فقط یک اتاق معمولی در خانه نیست. این فضا، بیشتر شبیه به فضایی خصوصی…

3 هفته پیش