طراح این نمایشگاه خلاقانه با الهام از فضای رنگی و شاد توکیو سعی در ایجاد نمایشگاهی متشکل از طیف های رنگی مختلف در شهر تجاری Shinjuku نموده است.
امانوئل طراح این فضا درباره توکیو می گوید وقتی که من برای اولین بار وارد توکیو شدم، به رنگ های شاد موجود در خیابان به شدت جذب شدم و تصمیم گرفتم این ایده را در شهر Shinjuku نیز ایجاد کنم.
طراح افزودن بعد بصری و دید سه بعدی با طیف وسیعی از رنگ های مختلف در خیابان را تجربه ای منحصر به فرد دانسته و از رنگ ها و لایه ها ی الهام بخش توکیو و مفهوم تقسیم فضایی با رنگ ها بهره برده و چنین نمایشگاهی از ۱۰۰ رنگ با ۸۴۰ لایه از کاغذهای رنگی به صورت معلق از سقف، خلق کرده است که در زیر لایه های رنگی، مبلمان راحتی مدرنی برای تشویق بازدید کنندگان به مشارکت در فضا و انتخاب جایگاه مناسب و دید به رنگهای مختلف از قسمت های مختلف فضا قرار گرفته است.
در دیوار سمت دیگر ۱۰۰ دایره رنگی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده که از بازدیدکنندگان درباره رنگ مورد علاقه آنها سوال پرسیده می شود و از آنها خواسته می شود که یک برچسب کوچک دور رنگ مورد علاقه شان چسبانده و با این ایده هوشمندانه کاربران را به تعامل و مشارکت در فضا ترغیب کره است و فضا را تبدیل به اثر هنری خلق شده توسط کاربران نموده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…