امروزه کلماتی چون لوکس و یا لاکچری که وارد زبان محاوره و نیز فرهنگ و سبک زندگی گشته اند به جلب نظر و صرف هزینه های بالا و در اکثر موارد برای طبقه خاصی از اقشار جامعه اطلاق می شود که این تاثیرات در سبک زندگی و همچنین در سبک های دکوراسیون داخلی نیز وارد شده و البته مخاطبان زیادی در سرتاسر جهان دارد.
فاکتورهای مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای لوکس نقش دارند و از جمله آنها می توان به نوع چیدمان مبلمان، انتخاب رنگ های متناسب با یکدیگر، نورپردازی و استفاده از چراغ های آویز و زیبا ، ارتفاع بلند سقف ها اشاره نمود.
در دکوراسیون داخلی قسمت غذاخوری به عنوان حوزه ای ضروری در منزل که افراد را برای صرف غذا دور هم جمع می نماید آرامش و ایجاد احساس خوب و راحتی برای میل غذا از اولویت ها محسوب می شود و ویژگی های یک غذاخوری لوکس با به کارگیری نقطه کانونی و یا طرح های مناسب دیوار و سقف و یا به کارگیری اکسسوری و دکوری های ارزشمند و گاهی گران قیمت و یا تابلوی هنری بزرگ و جذاب یا کلکسیون های دیواری، مشتکل از بشقاب های آنتیک می تواند تقویت می گردد.
یکی دیگر از مهم ترین کارها برای تزئین دکوراسیون محیط غذاخوری در فضاهای لوکس استفاده از عناصر دکوراتیو واکسسوری های کاربردی روی میز غذاخوری هستند و چیدمان لوکس قاشق چنگال ها و یا سرو وعده های غذایی و یا دستمال سفره های رسمی نیز بسیار تاثیرگذار می باشند.
برای ایجاد فضایی لوکس از به کار بردن و انتخاب رنگ های متعدد و پراکنده بپرهزید. رنگ های مرتبط و لاکچری را با هم انتخاب کنید تا دکوراسیون از حالت منسجم و یکپارچه خود خارج نشود در ادامه با مشاهده نمونه غذاخوری های لوکس و منحصر به فرد با دکوبوم همراه باشید…..
تحریریه دکوبوم
منبع: home-designing
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
مشاهده نظرات
خوب بود ممنون