شرکت کفش Bebecê برای غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه بین المللی چرم و کفش در گرامودو، جنوب برزیل طراحی جالبی را به کار برده است این غرفه خلاقانه برای برند Bebecê و با کانسپت تعامل با کاربران و با قابلیت تغییر در نمای بیرونی غرفه توسط کاربران می باشد.
بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا مانند مجسمه المان های چوبی و متحرک نما را تغییر دهند و هربار طرح متفاوتی بر نمای بیرونی حاکم سازند و به نحوی بسیار لذت بخش، تعاملی واقعی و به یاد ماندنی ایجاد نمایند.
طراحی غرفه های نمایشگاهی از ابزارهای اصلی شرکت ها برای تبلیغات می باشد زیرا نمایشگاه های تخصصی و بین المللی کاربران بسیار زیاد و همینطور جامعه هدف متقاضی خرید کالا را به فضا هدایت می کند از این رو می تواند مکانی بسیار مناسب برای شناساندن برندهای مختلف به کاربران باشد.
غرفه بایستی جذابیت و چشمگیری لازم برای جذب دید بازدیدکنندگان داشته باشد و بین طراحی غرفه و نوع محصول ارائه شده در آن ارتباط و هماهنگی مناسب وجود داشته باشد و بیان کننده پیام و هدف طراح باشد که در این غرفه های نمایشگاهی مهمترین ویژگی ها به همراه ایجاد ارتباط با مخاطب که از اهداف اصلی معماری و طراحی هر فضایی است لحاظ شده است و در فضای داخلی غرفه نیز هارمونی و عملکرد در تعادل برای نمایش بهتر کفش ها با هم تلفیق گشته اند در ادامه با دکوبوم همراه باشید….
منبع: retaildesignblog
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…