نوع طراحی داخلی و دکوراسیون در این کافه تصمیم آگاهانه تیم استودیوی طراحی YUDIN برای برجسته کردن حرفه ای بودن باریستاهای و نمایش بیشتر کارشان بوده است. تیم معماران و طراحان در یک فضای ۷۰ متر مربعی تمرکز را به جای بار بر فعالیت باریستا مدنظر قرار دادند معمولا در کافه ها ، باریستا پشت دستگاه های قهوه ساز پنهان می شود ، اما در این کافه علاوه بر طراحی هدفمند با استفاده از دستگاه های مناسب و حرفه ای ، مهمانان می توانند با باریستاها تعامل بصری وگلامی برقرار کنند و نحوه آماده سازی قهوه های سفارشی خود را به راحتی ببینند.
برای جلب توجه مهمانان به بار قهوه، با طراحی U شکل به همراه یک ویترین شیشه ای که ۱۳۰۰ قرص قهوه را در خود جای داده، طراحی شده است.
YUDIN Design Studio به منظور ایجاد هویت تجاری برای فروشگاه با استفاده از کلمه “PRO” بر برند تجاری کافه ،هدفی را برای تمرکز بر متخصصان واقعی و علاقه مندان به قهوه و دسترسی به تمامی موارد حرفه ای مربوط به قهوه تعیین نموده است. لوگو کلمه “PRO” با حرف “O” به صورت گرافیکی شبیه اهرم دستگاه اسپرسو طراحی شده است.
چاپ الگوهای پویا روی دیوارها نمادی از سرعت کار و در عین حال کارآمدی تیم PRO است و استفاده از یک پالت رنگی آرام و در عین حال پیچیده همراه با پنجره های پانوراما ، حس اعتماد به نفس ، آرامش و ثبات را ایجاد می کند. اشکال براق و ساده را می توان در هر گوشه از فضا ، درکنار جزئیات منحصر به فرد مانند خم های فرورفته درون میزها مشاهده نمود متریال های فضای داخلی با استفاده از چوب بلوط طبیعی ، شیشه ، فلز و بتن بر رویکرد طبیعی و سازگار با محیط زیست تأکید دارند.
تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…