خانه مد M 14  که بخشی از یک شرکت مد و طراحی است یک واحد ۳۶۵ متر مربعی به مجموعه خود اضافه کرده است.اتاق زیر شیروانی در این مجموعه به یک کافه دنج تبدیل گشته،که بازدیدکنندگان میتوانند بعد از خرید یک فنجان قهوه نوش جان کنند و لذت مشاهده منظره شهر را تجربه کنید.در این کافه تمام امکانات خدماتی،سرویس و لوازم مورد نیاز وجود دارد تا مراجعه کنندگان بتوانند غذا و نوشیدنی دلخواه شان را انتخاب کنند.

طراحی ویترین و یا دکوراسیون مغازه یکی از مهمترین عوامل در موفقیت تجاری یک کسب و کار می باشد. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون مغازه توجه به محصولات و خدمات ارائه شده بسیار مهم است.  دکوراسیون مغازهباید برای مشتری و کاربران آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده برای کاربران و یا صاحب فروشگاه باید تعریف شده باشد.

طراحی دکور فروشگاه، صرفا زیبا بودن آن نیست، بلکه ایجاد فضایی برای جلب نظر مشتریان است، به طوری که از گذراندن زمان خود در فروشگاه شما لذت ببرند و تشویق به خرید شوند. طراحان حرفه ای چیدمان فروشگاهها می دانند که حتی یک متر از فضا می تواند محیطی خاص در کمک به فروش شما باشد.

یک پیشخوان(کانتر) فلزی مشکی رنگ که روی آن لوگوی شرکت با نورهای لیزری طراحی شده قرار داده شده.ظرافت های موجو در طراحی و دکوراسیون این فروشگاه در کنار کافه،باعث جذب بیشتر مراجعه کنندگان می باشد.

هنگام انتخاب مکان پیشخوان و طراحی آن به نکات زیر هم توجه کنید:

  • کانتر یا پیشخوان را طوری انتخاب کنید که به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد تا خریداران بتوانند کیف و وسایل خود را روی آن قرار بدهند و با خیال راحت با شما تعامل داشته باشند و محصولات خود را جابه‌جا کنند.
  • محصولات پرمصرف یا محصولاتی که مورد علاقه و توجه مشتریان است را در نزدیکی پیشخوان بچینید. با این کار می‌توانید مشتریان را به خرید آنی یا خرید لحظه‌ی ‌آخری تشویق کنید.

اولین تصویری که در ذهن مشتری از فروشگاه شما ایجاد می شود، کلیت فروشگاه شماست، یعنی مجموعه‌ی تمام المانهای به کار رفته در آن، از پوششهای دیوار و کف، رنگ غالب فروشگاه و سایر رنگهای مورد توجه، لوازم دکوری، تابلوها و حتی موسیقی که پخش می شود و … ، بنابراین برای ایجاد بهترین تصویر، همه‌ی این موارد باید گویای یک سخن باشد تا بتواند برتری فروشگاه شما را از لحاظ دکوراسیون نشان دهد. 

 .

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog.net

امتیاز دهید post
مهدیه عزتی
اشتراک گذاری
نویسنده
مهدیه عزتی

آخرین مطالب

طراحی داخلی آینده نگر

طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…

2 روز پیش

طراحی داخلی خوب چیست؟

وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی می‌شود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…

1 هفته پیش

تکنیک های نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش به‌سزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…

2 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

2 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

3 هفته پیش

روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی اداری

رنگ‌ها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روان‌شناسان هستند و به‌طور چشمگیری بر بهره‌وری،…

4 هفته پیش