خانه مد M 14  که بخشی از یک شرکت مد و طراحی است یک واحد ۳۶۵ متر مربعی به مجموعه خود اضافه کرده است.اتاق زیر شیروانی در این مجموعه به یک کافه دنج تبدیل گشته،که بازدیدکنندگان میتوانند بعد از خرید یک فنجان قهوه نوش جان کنند و لذت مشاهده منظره شهر را تجربه کنید.در این کافه تمام امکانات خدماتی،سرویس و لوازم مورد نیاز وجود دارد تا مراجعه کنندگان بتوانند غذا و نوشیدنی دلخواه شان را انتخاب کنند.

طراحی ویترین و یا دکوراسیون مغازه یکی از مهمترین عوامل در موفقیت تجاری یک کسب و کار می باشد. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون مغازه توجه به محصولات و خدمات ارائه شده بسیار مهم است.  دکوراسیون مغازهباید برای مشتری و کاربران آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده برای کاربران و یا صاحب فروشگاه باید تعریف شده باشد.

طراحی دکور فروشگاه، صرفا زیبا بودن آن نیست، بلکه ایجاد فضایی برای جلب نظر مشتریان است، به طوری که از گذراندن زمان خود در فروشگاه شما لذت ببرند و تشویق به خرید شوند. طراحان حرفه ای چیدمان فروشگاهها می دانند که حتی یک متر از فضا می تواند محیطی خاص در کمک به فروش شما باشد.

یک پیشخوان(کانتر) فلزی مشکی رنگ که روی آن لوگوی شرکت با نورهای لیزری طراحی شده قرار داده شده.ظرافت های موجو در طراحی و دکوراسیون این فروشگاه در کنار کافه،باعث جذب بیشتر مراجعه کنندگان می باشد.

هنگام انتخاب مکان پیشخوان و طراحی آن به نکات زیر هم توجه کنید:

  • کانتر یا پیشخوان را طوری انتخاب کنید که به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد تا خریداران بتوانند کیف و وسایل خود را روی آن قرار بدهند و با خیال راحت با شما تعامل داشته باشند و محصولات خود را جابه‌جا کنند.
  • محصولات پرمصرف یا محصولاتی که مورد علاقه و توجه مشتریان است را در نزدیکی پیشخوان بچینید. با این کار می‌توانید مشتریان را به خرید آنی یا خرید لحظه‌ی ‌آخری تشویق کنید.

اولین تصویری که در ذهن مشتری از فروشگاه شما ایجاد می شود، کلیت فروشگاه شماست، یعنی مجموعه‌ی تمام المانهای به کار رفته در آن، از پوششهای دیوار و کف، رنگ غالب فروشگاه و سایر رنگهای مورد توجه، لوازم دکوری، تابلوها و حتی موسیقی که پخش می شود و … ، بنابراین برای ایجاد بهترین تصویر، همه‌ی این موارد باید گویای یک سخن باشد تا بتواند برتری فروشگاه شما را از لحاظ دکوراسیون نشان دهد. 

 .

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog.net

امتیاز دهید post
مهدیه عزتی

آخرین مطالب

دکوراسیون داخلی اداری کروماتیک برای افزایش نظم و انگیزه: ۹ نمونه

رنگ‌های کروماتیک که درصد اشباع بالایی دارند، انرژی اداره را افزایش می‌دهند و به جداسازی…

8 ساعت پیش

معرفی ویلاهای لوکس و منحصر به ‌فرد در سراسر جهان

ویلاها سطح جدیدی از تعطیلات لوکس را ارائه می‌دهند. در تعطیلات، هیچ‌چیز بهتر از داشتن…

5 روز پیش

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

1 هفته پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

3 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

4 هفته پیش