این فروشگاه در یکی از مراکز خرید بزرگ در پرو واقع شده است. طراحی داخلی این پروژه در هماهنگی با ایده مفهومی نام کارترپیلار بوده است که امروزه به کیفیت و مقاومت و به عنوان یک برند صنعتی و در سطح ابزار و البسه کار معرفی شده است و از ۱۰۰ برند برتر جهان محسوب می شود.
در راستای رسیدن به فضایی با تداعی طراحی صنعتی از پروفیل های فلزی در دیوار و قفسه سازی ها و همچنین اکسپوزکردن سقفها به وسیلۀ نمایان کردن عناصر سازه ای و تاسیساتی به همراه نور پردازی توسط روشنایی های آویز به همین سبک استفاده گردیده است.
طراحی مدولار از دیگر نکات بارز در طراحی این فروشگاه می باشد و رنگ های زرد، خاکستری و مشکی به کار رفته در فضای داخلی برگرفته از لوگو و آرم این برند بوده است.
استفاده از چوب به گرمابخشی در فضا و تصاویر دیواری به ایجاد احساسی متفاوت و رهایی از یکنواختی در فروشگاه کمک کرده است.
قفسه بندی های متناسب دسترسی به محصولات را آسان ساخته و مشاهده همه محصولات را برای مخاطبین ممکن ساخته است.
در ترکیب کلی طراحی دکوراسیون تلاش شده تا در پیکربندی فروشگاه، پلان، بافت، کف و نورپردازی استفاده از عناصر مشترک تمام فروشگاههای کاترپیلار در سراسر دنیا استفاده شود.
تحریریه دکوبوم
منبع: retaildesignblog
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
مشاهده نظرات
بسیار عالی ممنون از مطالب خوبتون
درود بسیار زیباست