فنگ شویی باگوا شمال غربی – افراد سودمند، مسافرت

عنصر feng shui  ناحیه شمال غربی نقشه bagua فلز است، ناحیه شمال غربی bagua در منزل یا در سمت راست پایین به افراد مفید و برکت ها  مرتبط می شود به همین دلیل توصیه می شود که همیشه برای کمک به انرژی مفید برای جذب افراد سودمند در زندگی، حداقل یکی از راهکارهای جریان مثبت این انرژی را در حوزه شمال غربی به کار گیرید. پلان منزل را با  نقشه باگوا  تطبیق دهید  بعد از یافتن این حوزه راهکارهای زیر را تاجای ممکن به کار ببرید.

 

نکاتی برای تزئین فنگ شویی برای منطقه شمال غربی:

انرژی چی در این قسمت به رهبری، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مربوط می‌شود بهترین مکان برای قرار گرفتن دفتر کار و کتابخانه در این قسمت می باشد.

مجسمه های فلزی و یا هنر دیواری و یا فریم های فلزی برای آثار هنری ایده خوبی برای این منطقه محسوب می شود زیرا عنصر فلز که عنصر حیاتی این ناحیه است را تقویت می نماید.

هنر ابراز خوبی برای تقویت انرژی قدردانی است. تمرکز بر پیدا کردن تصاویری که سپاسگزاری از تمام برکتهای زندگی را نشان می دهد به رنگ انتخاب شده درآثار هنری توجه داشته باشید و عناصر آب و آتش بپرهیزید.

هنر عنصر زمین تزئینات خشتی، کریستال ها، شمع های سرامیک، عناصر سفال و آثار هنری و عکس هایی که مناظر را نشان می دهند، نمونه هایی از هنر عنصر خاکی فنگ شویی هستند.

به کار بردن تصاویر عکس های سفر، نقشه ها و تصویر مکان های شاخص جایی که دوست دارید به آن سفر کنید در این ناحیه توصیه می شود  همینطور عکس هایی از افرادی که به شما در زندگی شما کمک کرده اند نیز خوب است که در ناحیه شمال غربی باگوا مشاهده کنید.

چراغ های بلند به عنوان یک درمان خوب برای فنگ شویی باگوا در نظر گرفته شده است.

اقلام عنصر فلز یا زمین مانند مجسمه های بلند، اقلام تزئینی فلزی یا  رنگ فلز (سفید، خاکستری) و اشکال گرد یا مربع برای تقویت بیشتر این منطقه و اجتناب از اشکال عناصر فنگ شویی آتش و آب (مثلث ها، ستارگان، منحنی ها، امواج) در تزئینات تضعیف کننده است.

رنگ دیوارها با رنگ عنصر فلز و یا زمین  و یا رنگ های زمستانی شامل زرد روشن، بژ و شن و ماسه و یا خاکستری و سفید مناسب است.

تحریریه دکوبوم

منبع: thespruce

۴/۵ - (۵ امتیاز)

۸ نظرات

  • علیرضا اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ در ۲۱:۴۱

    سلام
    متاسفانه مواردی که در سایت بسیار ارزشمند خود قرار دادید با اکثریت آپارتمان های غیر استاندارد امروزی ایرانی سازگار نیست .
    از طریق این باگوا متوجه شدم بزرگترین اشتباه زندگیم بود که واحد مورد نظر خود را خریدم که از وقتی وارد این منزل شدم نحسی هم وارد زندگی من شد. حالا که با فنگ شویی آشنا شدم علت رو متوجه شدم اما متاسفانه کاری نمیشه کرد.
    مثلا همین بخش منزل بنده افتاده در آشپزخانه که با حال و پذیرایی یکسره است و دقیقا نماد هایی که طبق توضیح شما مناسب نیست مثل آب و آتش در آشپزخانه هست مثل اجاق گاز و کتری برقی و خیلی موارد دیگه …
    بخش شغل هم قسمتی در سرویس بهداشتی و مقداری در حمام افتاده و مابفی به خارج از واحد هست … مابقی هم بماند.
    کاش میشد مقداری به بنده مشورت میدادین ، تشکر

    پاسخ
    • غزاله عزالدین اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۸

      سلام تشکر از همراهی شما با دکوبوم برای مشاوره به تلگرام دکوبوم پیام بدید در خدمتتون هستیم.

      پاسخ
      • باران مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ در ۲۰:۳۷

        سلام .‌من هم‌مثل دوست عزیزمون رو‌دارم . به انستاگرام هم پیغام داد هنوز جوابی نکرفتم‌. چطور میتونم مشاوره بگیرم؟

        پاسخ
        • غزاله عزالدین مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ در ۰۹:۱۵

          سلام جهت مشاوره با تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید.

          پاسخ
  • سارینا شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ در ۱۴:۱۱

    سلام با تشکر از مطالب مفید سایت تان،
    خواهش میکنم مطالب را کمی به روز نمایید و از دکوراسیون آپارتمانهای معمولی و مطالبی درمورد ساخت باربیکیو ، شومینه ، گاردن روف، باغچه نقلی با گلهای مختلف و همچنین گل و گیاهان آپارتمانی برای زیباترشدن محیط هم مطالب بگذارید. متشکرم

    پاسخ
    • غزاله عزالدین شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ در ۰۹:۵۶

      سلام ممنون از همراهی شما
      و پیشنهادتون از افتخارات دکوبوم اینه که مطالب سایت کاملا به روز و از وبسایت های خارجی معتبر و مجلات به روز ترجمه و تالیف میشن برای دکوراسیون آپارتمانهای معمولی به قسمت منو سایت مراجعه کنید قسمت آپارتمان و فضاهای مسکونی همینطور طراحی فضاهای کوچک و درباره باربیکیو ، شومینه ، گاردن روف، باغچه نقلی با گلهای مختلف و همچنین گل و گیاهان آپارتمانی هم میتوانید در منو به قسمت گیاهان آپارتمانی و طراحی فضاهای بیرونی مراجعه کنید اگر در بالای وبسایت هم سرچ کنید قطعا مطالب مورد نظرتون رو پیدا خواهید کرد. امیدوارم براتون مفید باشه با تشکر

      پاسخ
  • فرهان آذر ۲۹, ۱۴۰۰ در ۱۹:۰۹

    سلام وقت بخیر من دقیقا متوجه نشدم چطور نقشه باگوا رو با نقشه منزل تطبیق بدیم. به عنوان مثال جهات جغرافیایی منزل که در نقشه مشخص است را در نظر بگیریم و نقشه باگوارو از قسمت جنوب با در ورودی تطبیق بدیم یا اینکه نه جهات جغرافیایی هر دو رو روی هم منطبق کنیم یعنی جنوب در جنوب و شما در شما قرار بگیره؟

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

26780 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم