معرفی و دانلود سه مجله دکوراسیون داخلی

مجلات دکوراسیون داخلی می تواند منابع خوبی برای الهام گرفتن و افزایش دانش در زمینه طراحی و معماری باشد، زیرا در تهیه آن نویسنده ها و ناشران وسواس خاصی به خرج می دهند تا به بهترین کیفیت موارد موجود را ارائه دهند.

در ادامه با مشاهده سه مجله در زمینه معماری و معماری داخلی و محصولات لوکس  با دکوبوم  همراه باشید می توانید از تصاویر و مقالات آنها لذت ببرید و با الهام گرفتن در دکوراسیون فضای خود محیطی زیبا و هنری تر خلق نمایید.

Sleeper به عنوان مجله پیشرو برای طراحی، توسعه و معماری هتل، پذیرفته شده است این مجله شش بار در سال منتشر می گردد و با ویژگی پوشش دهی بی نظیر از آخرین پروژه ها، محصولات و سبک ها توانسته مخاطبین زیادی از عموم و همینطور صاحبین هتل های جدید، اپراتورها، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران ، طراحان داخلی، معماران و شرکت های مرتبط با  هتل ها را شامل شود.

مجله: Sleeper
موضوع : معماری، معماری داخلی
نسخه: April 2018
سایر: PDF | 228 Pages | 76.6.1 MB

دانلود مجله Sleeper

 

Robb Report یک مجله آمریکایی،مجله ای تبلیغاتی و مجلل است که شامل محصولات لوکسی از جمله خودرو، هواپیما، قایقرانی، املاک و مستغلات و ساعت است.
این مجله در واقع یک خبرنامه برای فروش محصولات خاص و گرانقیمت و همینطور کلکسیون های شخصی افراد ثروتمند می باشد و مخاطبین بسیار خاص و افراد قشر بسیار پروتمند را  شامل می شود.
مجله: Robb Report USA
موضوع: سبک زندگی
نسخه: Jan 2018
سایر: PDF | 164 Pages | 57.2 MB

دانلود مجله Robb Report

 

این مجله از معتبرترین مجلات در زمینه املاک و مستغلات است و منبع خوبی برای الهام بخشی در زمینه چیدمان ، طراحی داخلی و راهنمایی برای خرید ملک محسوب می شود.

مجله: Tatler Homes
موضوع: معماری، طراحی داخلی
نسخه: Feb 2018
سایز: PDF | 160 Pages | 50.1 MB

دانلود مجله Tatler Homes

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4766 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم