نظم و ترتیب در دکوراسیون فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا مرتب بودن فضاها علاوه بر آسان تر کردن کارها سبب آرامش درونی نیز می شود. این مقوله میز کار شما را نیز شامل می شود میز شلوغ کارها را پیچیده کرده و پیدا کردن وسایل مور نیاز را دشوار می سازد. سازماندهی وسایل و مدادها و ابزارهای ضروری شما روی میز به سهولت کار و زیبایی کمک کرده و به فعالیت ها سرعت می بخشد. در ادامه نمونه هایی از وسایل خاص برای ساماندهی وسایل و نظم و ترتیب بخشیدن به آن ها را مشاهده خواهید کرد :
تحریریه دکوبوم
منبع: home-designing
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…