همانطور که دریافت هدیه برای همه افراد جذاب و دوست داشتنی است انتخاب ظاهری مناسب برای هدیه از کاغذ کادوها ، روبانها ، پاپیون، جعبه های کادویی و نحوه دیزاین آن از مواردی است که میتواند هدیه را جذاب تر نشان دهد  در واقع هیچکسی دوست ندارد  حتی بهترین هدیه را بدون  پوشش مناسب دریافت کند و قطعا جعبه ها، روبان ها و دیزاین جعبه کادو میتواند هدیه را برای فردی که دوستش دارید ارزشمندتر و هیجان انگیزتر کند.

قرار دادن هدیه در جعبه کادویی علاوه بر زیبایی نشان دهنده  نوعی احترام و ادب نیز محسوب می شود که میتواند بر شناخت شخصیت شما بر دیگران تاثیر زیادی داشته باشد.درست کردن جعبه کادویی کار سختی نیست برعکس می تواند  فوق‌العاده راحت و حتی سرگرم‌کننده باشد به خصوص اگر بخواهید  هدیه همیشه یادآور شما و هنر شما باشد میتوانید هنر و سلیقه شخصی خود را در تزئین هدیه به کار گیرید  حتما نیازی به استفاده از ایده های عجیب غریب و گرانقیمت نیست با ساده ترین راهکارها میتوانید جعبه های کاغذی زیبا بسازید و فردی که دوستش دارید را خوشحال کنید قطعا جعبه هدیه ای که با دست های خود شما ساخته شده با ارزش تر از جعبه های گران قیمت موجود در بازار برای او خواهد بود.

اگر به هنرهای دستی و خلاقانه علاقه دارید و یا دوست دارید برای هدیه عزیزانتان جعبه کادوئی زیبایی بسازید دکوبوم به شما ساخت جعبه های کادویی خاص به همراه یادگاری های کوچک در عین حال با ارزش کمک میکند.

اگر فرد خلاق و هنرمندی هستید این هنر علاوه بر کاهش هزینه و شخصی سازی هدیه های شما میتواند به عنوان یک راه برای کسب در آمد نیز تبدیل شود میتوانید طرح های بسیار متنوع را در سایزهای مختلف برای انواع هدیه ها در نظر بگیرید و با افزودن ایده های جدید هر بار جعبه جدیدتری خلق کنید حتی میتوانید متناسب با سلیقه و در خواست مشتریان سفارشی کار کنید  در ادامه با دکوبوم با روش ساخت یک جعبه کادویی فانتزی به صورت گام به گام همراه باشید….

تنها برای شروع به مقوا در ابعاد مناسب ، قیچی یا کاتر و چسب احتیاج دارید و در نهایت برای زیباتر شدن میتوانید از روبان و کاغذ رنگی یا کاغذ کادو کمک بگیرید  برای ساخت جعبه کادویی آسانترین کار استفاده از الگو است  باید ابتدا الگوی مورد نظر را روی مقوا بکشید توجه داشته باشید که الگو را سمتی بکشید که قرار است درون جعبه کادو باشد.که دراین جعبه باید بر روی مقوای دو رو طرح خود را بکشید زیرا که داخل جعبه نیز اهمیت دارد.

برای سخت دقیق جعبه هدیه مقوایی، مراحل فیلم آموزشی کامل و جامع برای ساخت تمام جزئیات برای شما تهیه شده است.مرحله مرحله و با توجه به اندازه ها و نکات گفته شده این جعبه زیبا را بسازید.

 چندین بار تمرین کنید  تا هر بار بتونید تمیزتر  و ظریفتر کار کنید و بعد از آن قطعا میتوانید با الگوهای متفاوت و طرح های بیشتری به آسانی کار کنید!میتوانید از مقواهای با ضخامت های متفاوت کمک بگیرید یا روی مقواهای ساده و ارزان را با کاغذکادو های رنگی و زیبا  بپوشانید برای هدیه به کودکان میتوانید از طرح های کودکانه و شاد و برای هدیه به دوست صمیمی خود میتوانید از پرینت تصاویر و عکس های شخصی خودتان نیز استفاده کنید قطعا ایده های نامحدودی برای شما وجود دارد کافیست با خلاقیت و صبوری آغاز کنید!

اگر با این ویدیو جعبه کادویی ساختید یا از آن ایده گرفتید می توانید برای دکوبوم ارسال کنید تا ما تصاویر هنر شما را با دیگران به اشتراک بگذاریم ! موفق باشید!

*هر ۱سانتی متر ۰.۳۹ اینچ است.

تحریریه دکوبوم

۴.۲/۵ - (۳۷ امتیاز)
مهدیه عزتی

مشاهده نظرات

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

5 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

1 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش

اصول طراحی حمام و سرویس بهداشتی ویلا + نمونه

حمام، فقط یک اتاق معمولی در خانه نیست. این فضا، بیشتر شبیه به فضایی خصوصی…

3 هفته پیش