متریال ها در دکوراسیون حمام بسیار مهم می باشند زیرا در مکان های بهداشتی پاکیزه بودن و آسان تمیز نمودن از اولویت های طراحی بوده ضمن اینکه رطوبت ممکن است سبب آسیب و تخریب گردد پس لازم است با توجه بیشتری متریال ها انتخاب شوند  علاوه بر آن مهم است که در هنگام نظافت حمام محیطی الهام بخش و آرام داشته باشد تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز شستشو دهیم. از دیگر نکات که در طراحی دکوراسیون داخلی حمام باید مورد توجه قرار گیرد توجه به سیستم های تهویه هوا و تعبیه مکانی برای قرارگیری لوازم شخصی و شوینده ها و دسترسی آسان به آن هاست در ادامه با حمام هایی الهام بخش  و لوکس با دکوبوم همراه باشید….

اجزای اصلی در یک حمام و دستشویی در قدم اول سرامیک است که با انتخاب درست رنگ و طرح آن می توانید از عرض و طول فضایتان نهایت استفاده را ببرید. برای حمام و دستشویی هایی با عرض کم هرگز از سرامیک هایی با طرحی شلوغ و خطوطی عمود استفاده نکنید.

سرامیک هایی با خطوطی افقی با ایجاد خطای دید به بزرگتر دیده شدن فضای شما کمک خواهد کرد. نکته بعدی انتخاب سینک و وان است که طرح ساده و رنگ روشن هوشمندانه ترین انتخاب است.

با انتخاب رنگ های روشن برای هر فضایی می توانید آن را بزرگ تر از آن چه هست نشان دهید، برای دکوراسیون حمام کوچک تان رنگ های ملایم را انتخاب کنید تا ظاهر مرتب و بزرگ تری داشته باشد.

شاید در نگاه اول طراحی و ایجاد یک حمام در چنین فضایی سخت و دشوار به نظر برسد، اما با کمی خلاقیت می توانید دکوراسیون حمام کوچکمنحصر به فردی خلق کنید، کافی است با کمک یک آینه و دو برابر کردن نور این فضا را بزرگتر جلوه دهید و ظاهر خاصی به آن ببخشید و آن حمام وحشناک را تبدیل به یک حمام شیک و خاص کنید.

همان طور که در بندهای قبل گفته شد انتخاب رنگ های روشن سبب بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی شما می شود. اما اگر فضای حمام شما دارای قناسی است می توانید با انتخاب رنگ های تیره برای این فضا، این قناسی ها را پنهان کنید، اما توجه داشته باشید که این انتخاب رنگ تیره حتما باید با نورپردازی مناسب همراه باشد.

وقتی فضای حمام شما کوچک است برای جدا کردن فضاهای مختلف مثل کابین دوش و…. بهتر است از دیوارهای شیشه ای استفاده کنید، این دیوارها فضای حمام شما را بزرگتر نشان می دهند و ظاهر خاص تری به دکوراسیون حمام کوچک شما می بخشند.

برای دکوراسیون حمام کوچک تان شلف ها و قفسه ها را فراموش نکنید، کافی است فضاهایی مانند کنار آینه ها و یا اطراف وان خود را شلف بزنید و تمام بخش های فضای حمام تان استفاده کنید و به لوازم و وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post
مهدیه عزتی

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای لوکس و منحصر به ‌فرد در سراسر جهان

ویلاها سطح جدیدی از تعطیلات لوکس را ارائه می‌دهند. در تعطیلات، هیچ‌چیز بهتر از داشتن…

3 روز پیش

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

1 هفته پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

3 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

3 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

4 هفته پیش