۵۰ ایده برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری در دکوراسیون آپارتمان کوچک

داشتن خانه ای با ابعاد کوچک با پلان باز میتواند نشیمن و ناهارخوری شما را در کنار هم قرار دهد و به نوبه ای شروی یک چالش هیجان انگیز شود.امکان جدا کردن این دو فضا برای شما مهیا است در عین حال ارتباط آن ها به خوبی حفظ می شود.درادامه دکوبوم ۵۰ تصویر زیبا و کاربردی برای الهام گرفتن درباره رنگ،موقعیت قرارگیری مبلمان و… تهیه کرده است.

ای آپارتمان یک خوابه کوچک،با دیوارهای سفید و مبلمان روشن،فضایی آرام،دنج،روشن و…. ایجاد کرده است.میز ناهارخوری در امتداد پنجره قرار گرفته است و برای روشنایی بیشتر از یک لوستر کوچک بالای میز استفاده شده است.

در این فضا برای جداسازی ناهار خوری و نشیمن از قفسه کتاب استفاده شده است!قفسه ها توجه را به خودشان جلب مکیند و مانند یک پارتشین باعث جدا شدن فضا قسمت های مختلف می شوند.این طراحی هوشمندانه ایده بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک است.

این اتاق نشیمن شیک با دید باز نسبت به ناهارخوری و استفادع از رنگ سفید و مشکی،توانسته دید بصری مناسب را در فضا ایجاد کند.

این آپارتمان به ما نشان می دهد که تنها راه داشتن دکوراسیون شیک در نشیمن و ناهار خوری سبک مدرن و مینیمال نیست.استفاده از صندلی های اسکاندیناوی،روشنایی های خاص و چوب با بافت تیره و.. خانه ای شیک خلق کرده است.

در این آپارتمان،به خوبی میتوان مشاهده کرد که چگونه از یک پالت رنگی در تمام فضای نشیمن و ناهارخوری استفاده شده است و یکپارچگی مناسب در نشیمن و ناهارخوری احساس می شود.رنگ سبز در ورودی و پایه های میز ولوستر زرد رنگ،پالت رنگی جذابی خلق کرده است.

رنگ سبز انتخاب بسیار مناسبی برای پالت رنگی منزل است.برای پیوند این دو فضا،از پارچه های سبز و خاکستری در صندلی های ناهارخوری،مبل،پرده ها و.. استفاده شده است.

بعضی از طراحان،استفاده از مبلمان رنگ تیره در دکوراسیون ترس دارند.اما در این آپارتمان،رنگ مشکی خانه ای بسیار زیبا و فضایی بدون محدودیت برای شما خلق کرده است.

در این خانه،نور از طریق پنجره های بزرگ وارد خانه می شود و فضایی روشن و راحت ایجاد می شود.میز ناهارخوری کنار پنجره قرار گرفته است.

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

امتیاز دهید post
مهدیه عزتی

آخرین مطالب

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 روز پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

7 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

2 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

3 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش