این کافه نانوایی بعد از ۲۰ سال به زیبایی در فضایی به متراژ ۱۲۵ متر مربع نو و بازسازی شده است هدف اصلی در طراحی داخلی این فضا حفظ رابطه نزدیک با مشتریان بوده و طراحان سعی نمودند فضایی صمیمی با بیانی معاصر ایجاد نمایند به این منظور ، طراح با استفاده از متریال های بومی و طبیعی از قبیل آهن، چوب و سنگ مرمر فضا را متمایز ساخته است.
نوع طبقه بندی و ویترین بندی سبب می شود تا همه محصولات به خوبی دیده شوند و بوی مطبوع نان ها مانع از ساده گذشتن کاربران از کنار فروشگاه باشد.
فضای این کافه قنادی حواس را به نحوی تسخیر می کند که کاربران را با جزئیات بی شمار و بدیع به دکوراسیونی دارای سبک معاصر با تناژ های ساده و بی تکلف استفاده از متریال های فلز و چوب می کشاند و در یک هماهنگی بی نظیر قرار می دهد و تمایل به ماندن در فضا را بیشتر میکند.
پنجره های باشکوه با ورود نور طبیعی در تلفیق با نور روشنایی های سفارشی طراحی شده که به طورغیرمستقیم بالای میزها می درخشند فضایی گرم و راحت ایجاد کرده اند.
استفاده از سنگ مرمر باعث ظرافت و القای احساسی ظریف به فضا شده و در ترکیب با دیگر متریال ها به خصوص چوب فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است.
پارتیشن دکوری مشکی رنگ در هماهنگی با روشنایی های بالای میزها با افزودن عنصری با رنگ متضاد، کنتراست فضایی را بیشتر کرده ویکنواختی حاصل از رنگ های ملایم آبی در مبلمان و سفید و متریال چوب را خنثی کرده و به فضا پویایی بیشتری بخشیده است در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر و پلان کافه همراه باشید…..
تحریریه دکوبوم
منبع:archdaily
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…