بازسازی و طراحی داخلی منحصر به فرد نانوایی و کافه قنادی

این کافه نانوایی بعد از ۲۰ سال به زیبایی در فضایی به متراژ ۱۲۵ متر مربع نو و بازسازی شده است هدف اصلی در طراحی داخلی این فضا حفظ رابطه نزدیک با مشتریان بوده و طراحان سعی نمودند فضایی صمیمی با بیانی معاصر ایجاد نمایند به این منظور ، طراح با استفاده از متریال های بومی و طبیعی از قبیل آهن، چوب و سنگ مرمر فضا را متمایز ساخته است.

نوع طبقه بندی و ویترین بندی سبب می شود تا همه محصولات به خوبی دیده شوند و بوی مطبوع نان ها مانع از ساده گذشتن کاربران از کنار فروشگاه باشد.

فضای این کافه قنادی حواس را به نحوی تسخیر می کند که کاربران را با جزئیات بی شمار و بدیع به دکوراسیونی دارای سبک معاصر با تناژ های ساده و بی تکلف استفاده از متریال های فلز و چوب می کشاند و در یک هماهنگی بی نظیر قرار می دهد و تمایل به ماندن در فضا را بیشتر میکند.

پنجره های باشکوه با ورود نور طبیعی در تلفیق با نور روشنایی های سفارشی طراحی شده که به طورغیرمستقیم بالای میزها می درخشند فضایی گرم و راحت ایجاد کرده اند.

بازسازی و طراحی داخلی منحصر به فرد نانوایی و کافه قنادی

استفاده از سنگ مرمر باعث ظرافت و القای احساسی ظریف به فضا شده  و در ترکیب با دیگر متریال ها به خصوص چوب فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

بازسازی و طراحی داخلی منحصر به فرد نانوایی و کافه قنادی

پارتیشن دکوری مشکی رنگ در هماهنگی با روشنایی های بالای میزها با افزودن عنصری با رنگ متضاد، کنتراست فضایی را بیشتر کرده ویکنواختی حاصل از رنگ های ملایم آبی در مبلمان و سفید و متریال چوب را خنثی کرده و به فضا پویایی بیشتری بخشیده است در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر  و پلان کافه همراه باشید…..

پلان بازسازی و طراحی داخلی منحصر به فرد نانوایی و کافه قنادی

مقطع بازسازی و طراحی داخلی منحصر به فرد نانوایی و کافه قنادی

تحریریه دکوبوم

منبع:archdaily

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4905 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم