طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر کار در یک ساختمان تاریخی در آستین به منظور فضای کاری فرهنگی، سرگرم کننده و پر جنب و جوش در زمینه فعالیت تجارت الکترونیک می باشد .

انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و اینترنت تحت عنوان تجارت الکترونیکی شناخته می‌شود.

که در این شرکت، کارفرما خواستار ایجاد محیط کاری است که تعاملات را ساماندهی کرده و ارزش های برند را به عنوان یک شرکت نمایش دهد در حین اینکه جایگاه گسترش و توسعه کاری در آتی را در نظر گرفته باشد بنابراین تصمیم بر تبدیل ساختمان برجسته تاریخی در آستین تگزاس به یک فضای جدید گرفته شده که از تیم در حال رشد خود حمایت و بر فرهنگ پویا و جوان با طراحی جسورانه بیافزاید.

پنجره های بزرگ در فضای داخلی و کانتر پذیرش با نئون و گرافیک رنگی با شکل برند شرکت روی دیوارهای آجری و همچنین میز پذیرش است که توسط سقف کارشده ی چوبی ساخته شده به محض ورود کارکنان از طریق پذیرش جلب نظر می نماید.

در فضای داخلی از رنگ های فیروزه ای، آبی و مرجانی استفاده شده است و صندلی های راحت در این حوزه استقبال خوبی برای مهمانان ایجاد کرده است که به عنوان جایگاهی برای استخدام، مصاحبه ها و جلسات غیر رسمی تعریف شده است.

طبقه دوم و سوم در دفتر به صورت ایستگاه های کاری کارکنان، در یک پلان باز طراحی شده و همینطور قرارگیری اتاق کنفرانس و جلسات منطقه ای خصوصی تر و مجزا ایجاد کرده است.

هر دو طبقه دوم و سوم، در مراکز خود، آتریومی دارند که نور روز را وارد فضا نموده و هر سطح اداری دارای پالت رنگی خود  تم گرافیکی منحصری است که در طرح رنگی نام برند Spreetail به کار رفته است.

گروه معماران با طراحی مفهومی سعی در برجسته سازی ارزش های شرکت نموده اند به نحوی که با  فعالیت ها و علامت تجاری سازگاربوده و با طراحی هوشمندانه تقویت شده باشد که علاوه بر زیبایی و کیفیت فضایی، تجربه منحصر به فرد  و کیفیت کاری کارکنان را روز به روز افزایش دهد و ضمن حفظ پوسته های موجود با جذابیت قدیمی ساختاری با امکانات جدید و مدرن ایجاد کند در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای لوکس و منحصر به ‌فرد در سراسر جهان

ویلاها سطح جدیدی از تعطیلات لوکس را ارائه می‌دهند. در تعطیلات، هیچ‌چیز بهتر از داشتن…

4 روز پیش

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

1 هفته پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

3 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

3 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

4 هفته پیش