یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و  فضای بیرون ایجاد گردد.

دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.

می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.

بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.

اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز  می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

راهنمای معماری داخلی ساختمان تجاری

معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…

3 هفته پیش

معماری داخلی ساختمان اداری که الهام بخش بهره وری است

تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطاف‌پذیری در محیط‌های اداری…

4 هفته پیش

عناصر معماری داخلی دفتر کار که باعث افزایش راحتی و بهره‌وری می‌شود

معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفه‌ای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…

4 هفته پیش

صندلی با ایده ای خلاقانه

صندلی که در این بخش مشاهده می کنید در 6 رنگ موجود می باشد. این…

1 ماه پیش

ایده هایی برای استفاده از صندلی های رنگارنگ برای میز نهار خوری

اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…

1 ماه پیش

ایده ای خلاقانه برای میز و صندلی ناهارخوری

در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…

1 ماه پیش