یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و فضای بیرون ایجاد گردد.
دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.
می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.
بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.
اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…