یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و فضای بیرون ایجاد گردد.
دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.
می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.
بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.
اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..
دکوراسیون نشیمن به سبک مدرن به طراحی فضاهایی اطلاق میشود که در آن سادگی، کاربردی…
طراحی داخلی آپارتمان ۳۰ متری مینیمال، چالشی هیجانانگیز برای بهینهسازی فضا و استفاده حداکثری از…
معماری و دکوراسیون داخلی ویلا نهتنها بر زیبایی و عملکرد ساختمان تاثیر میگذارد، بلکه نقش…
طراحی داخلی پنت هاوس دوبلکس تلفیقی از هنر، خلاقیت و قابلیت است که فضایی مجلل…
تحریریه معماری آرل سلام بر همراهان همیشگی دکوبوم و خوانندگان ویژه ی بخش طراحی جزئی.…
طراحی داخلی و دکوراسیونپنت هاوس کمی با طراحی واحدهای آپارتمانی معمولی تفاوت دارد و این…