یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و فضای بیرون ایجاد گردد.
دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.
می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.
بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.
اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..
نشیمنهای امروزی، قلب خانه به شمار میروند و بیشترین استفاده را در مقایسه با دیگر…
در دنیای پرشتاب امروز، بسیاری از افراد به دنبال فضایی آرام، منظم و ساده برای…
طراحی رستوران کاتالانی ترکیبی از سنت و مدرنیته است که از فرهنگ غنی منطقه کاتالونیا…
طراحی داخلی آپارتمان کوچک نیازمند خلاقیت و استفاده بهینه از فضا است. انتخاب رنگهای روشن،…
دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک، نظر برخی از افراد را جلب می نماید. برخی دکوراسیون…
دکوراسیون داخلی اتاق خواب یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون خانه است. اگر شما از…