ویدیو: نمونه طراحی دکوراسیون بوتیک های پوشاک زنانه

یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و بوتیک ها، طراحی ویترین و سبک دکوراسیون مغازه می باشد در واقع داشتن دکوراسیون متفاوت و کاربردی سبب می شود تا افراد بیشتری جذب فضا شده و پل ارتباطی موثری بین مغازه و  فضای بیرون ایجاد گردد.

دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی،چیدمان اجناس،کف پوش، ویترین، نقاشی و … است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند.

می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.

بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.

اختصاص قسمتی از بوتیک به اتاق پرو، ایجاد فضایی امن و راحت و دارای فضای کافی برای حرکت مشتریان و نور کافی و همچنین در صورت امکان مکانی برای استراحت افراد نیز  می تواند بسیار مهم و بر احساس کاربران فضا برای خرید موثر باشد. در ادامه با مشاهده دو ویدیو از بوتیک های پوشاک زنانه با دکوبوم همراه باشید…..

 
تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    8891 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم