طراحی خلاقانه مکعب چوبی در دکوراسیون آپارتمانی مدرن

 طراحی داخلی هوشمندانه و خلاق این آپارتمان مدرن با دیواری چوبی برای پنهان کردن تلویزیون توسط گروه معماری Pulltab Design طراحی و اجرا شده است.

این آپارتمان مدرن در نیویورک شامل عناصر طراحی هوشمندانه برای استفاده بیشتر از فضای داخلی است  که یکی از عناصر طراحی دیوار چوبی در اتاق نشیمن است که از بدو ورود به آپارتمان قابل مشاهده است ، پانل دیواری تاشو  قسمتی از یک مکعب چوبی بزرگتر است که در یک سمت  به عنوان پوشش تلویزیون در هنگام نیاز باز می شود و هنگام  عدم استفاده تلویزیون را مخفی می کند و میتواند فضای داخلی بدون سر و صدا و خلوت تر از نظر بصری ایجاد کند.

در مجاورت مکعب ، یک دیوار چوبی ثانویه قرار دارد. این پانل متحرک دارای صفحه های محوری است که با مکعب مطابقت دارند و اتاق ناهار خوری را با باز شدن مخفی میکنند و میتوانند در هنگام باز شدن پلان بازی در فضای داخلی ایجاد کنند.

پانل چوبی اتاق نشیمن را از اتاق ناهار خوری جدا می کندو  به صاحبان آپارتمان این امکان را می دهد که در زمان بزرگتر شدن خانواده در آینده بتوانند اتاق غذاخوری را به اتاق خواب دوم  برای کودک تبدیل کنند.

با دکوراسیون سایر قسمت های آپارتمان با دکوبوم همراه باشید…..

ورودی با یک میز کنسول ساده و یک آینه گرد با زمینه مکعب چوبی و بسیار مینیمال مبلمان شده و ورودی با چشم انداز آشپزخانه سفید و اتاق نشیمن با مبلمان خاکستری فضایی مدرن ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت های مدرن سفید ، لوازم خانگی یکپارچه ، کاشی ها و یک جزیره متناسب دیزاین شده و فضا را بازتر و روشن تر نشان می دهد.

در اتاق نشیمن ، مبلمان خاکستری با فرشی متناسب و میزهای عسلی تودرتو با پایه هایی مشابه سنجاق مو طراحی شده و در کنار مبلمان یک نیمکت داخلی سفارشی در کنار پنجره اضافه شده است که با استفاده از تورفتگی دیوار هم فضای نشیمن بیشتر و هم فضایی دنج برای تماشای منظره بیرون مهیا ساخته است.

 

اتاق ناهار خوری دارای یک قفسه بزرگ کتاب و دکوراتیو برای نمایش وسایل تزئینی و از سمت مکعب به یک کمد برای ذخیره سازی مجهز شده است.

با تصاویر اتاق ها و سایر قسمت های منزل و در انتها با پلان این آپارتمان مدرن در ادامه همراه باشید……

 

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3150 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم