بازسازی خانه ای دوبلکس در دانمارک

بازسازی این خانه مسکونی توسط استودیو معماری و طراحی spacon و X، در دانمارک انجام شده است.

کانسپت اصلی برای این پروژه در نظر گرفتن مفهوم تحول و انعطاف پذیری در ذهن طراح در راه پله، آشپزخانه و طبقه اول مطرح شده است. متریال روشن و نور زیاد که به میزان قابل توجهی وارد ساختمان می شود، علاوه بر این، استفاده از شیشه هایی با آخرین فن آوری روز در آشپزخانه و درب با استفاده از کوارتز نیمه شفاف از نکات منحصر به فرد در این پروژه است.

آشپزخانه با متریال های مقاوم و پایدار و همینطور با قابلیت تمیز کردن آسان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان

راه پله موجود در آشپزخانه به عنوان المانی موثر در زیبایی شناسی و شامل قفسه هایی که در فضای روبه آشپزخانه دارای قفسه ای برای ظروف و شامل نیمکت و میزی به منظور غذاخوری و به صورت حدفاصلی بین مبلمان و فضا در نظر گرفته شده است.

طراحی اتاق خواب به عنوان فضایی که معمولا برای استراحت در هنگام شب استفاده می شود برای فعالیت موثرتر و گشایش فضا در هنگام فعالیت روزانه به صورت تخت دیواری تاشو ،در نظر گرفته شده است و ساختار چوب خام در ترکیب با نور طبیعی ساختاری زیبا ایجاد کرده است.

در فضای نشیمن پارکت های چوبی در کنار گیاهان و مبلمانی با عرض زیاد با رنگ های یاسی و خاکستری، فضایی زیبا و در عین حال کارآمد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: طراحی ساختمان

  

اتاق کودکان با حالت انعطاف پذیری و وحدت به عنوان بستری مناسب، به طور همزمان هم برای بازی کودکان و هم برای فعالیت های روزمره کودکان مناسب بوده و محیطی کاربردی برای کودکان ایجاد کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: designboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3673 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم