طراحی داخلی آپارتمانی یک خوابه و ۵۲ متری

آپارتمان های یک خوابه اغلب برای زوج های جوان یا زندگی مستقل تک نفره در بزرگسالی یا در دوران دانشجویی مناسب می باشد زیرا فضای کوچک آپارتمان بعد از تولد نوزاد و یا برای پوشش افراد بیشتری نیاز به فضای بزرگتری مخصوصا اتاق خواب برای استراحت دارد. این آپارتمان یک خوابه واقع درکیف، اوکراین و در فضایی به مساحت ۵۲ متر مربع طراحی و اجرا شده است.

پلان باز در ترکیب با پالت رنگی سفید و  متریال چوبی به کار رفته در این آپارتمان سبب بزرگتر نشان دادن فضا و جلوگیری از شلوغی ودر نهایت آرامش همراه با احساس  پاکیزگی شده است.

المان های دکوری بسیار ظریف و متناسب برای خانه انتخاب شده اند و پنجره ی بزرگ نور طبیعی را وارد منزل کرده و هنگام تماشای تلویزیون که نور مانع دید از صفحه تلویزیون می شود پرده، مانع از ورود نور می شود.

اتاق خواب اگرچه کوچک است اما سادگی دکوراسیون و رنگ به کار رفته فضا را باز و روشن جلوه گر می کند و در فصل سرد، یک شومینه منحصر به فرد در پای تخت، فضا را لوکس و منحصر به فرد ساخته است.

دکوراسیون حمام در تطابق با دکوراسیون منزل و به همراه کاشی های سفید رنگ در حین سادگی بسیار ملایم و زیبا طراحی شده است.

با وجود کوچکی فضا کاملا حیطه بندی فضاها رعایت شده و عملکردی مناسب و دکوراسیونی متعادل را ایجاد کرده است. در آپارتمان های کوچک استفاده هوشمندانه از فضا از نکات اساسی در طراحی محسوب می شود. در ادامه با دکوبوم با مشاهده پلان این آپارتمان زیبا همراه باشید:

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5787 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم