طراحی داخلی ویلایی رنگارنگ به سبک معاصر

این ویلای زیبا در منطقه جنوبی فرانسه طراحی و اجرا شده است. در قسمت نشیمن استفاده از کوسن ها و تابلوهای دیواری، با افزودن رنگ به ویلا  فضا را به کلی تغییر داده و فضایی شاد و پر انرژی ایجاد کرده است. نمود سبک معاصر در طراحی با استفاده جسورانه از رنگ های روشن کامل شده است.

در نگاه اول در بدو ورود به نشیمن، کوسن های رنگی و میز سبز رنگ جلو مبلی و چشم انداز شگفت انگیز  پاسیو توجه را جلب می کند و برای ایجاد تعادل و جلوه گری بیشتر رنگ ها در نشیمن از مبلمان راحتی تیره، یک دیوار خاکستری و همینطور کف تیره استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا

بعد از نشیمن از طریق درب های کشویی دسترسی به پاسیو امکانپذیر شده است که در آن در کنار گیاهان روح بخش، از دو صندلی به رنگ پر انرژی قرمز با  طراحی هوشمندانه دارای دسته ای میز مانند برای صرف قهوه یا چای استفاده شده است.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب،  با به کارگیری چوب در مبلمان و نقوش دیواری و دکوری ،سبک آفریقایی بیشتر به چشم می خورد و طرح دیواری استفاده شده نشان از جسارت طراح است که البته طرح دیواری با وجود شلوغی در طرح به دلیل استفاده هنرمندانه و منطقی، آزاردهنده نمیباشد.

در قسمت غذاخوری، سبک مدرن با استفاده از میز سفید و کروم نمود پیدا کرده است و نورپردازی توسط آباژور قرمز رنگ فضا را جذاب تر ساخته است.

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه در دیوار پشت کابینت ها و کانتر از فولاد ضد زنگ استفاده شده که مشخصه ی بارز سبک معاصر است.

بازشوهای آشپزخانه رو به گلخانه و فضای سبز  است و علاوه بر دید مطلوب و شاداب کننده فضا می تواند آغاز خوبی برای یک صبح دل انگیز باشد.

در دکوراسیون داخلی حمام از رنگ زرد خردلی استفاده شده که تمی مدرن به فضا افزوده است.

در ادامه با مشاهده دیگر تصاویر قسمت های مختلف این ویلای منحصر به فرد با دکوبوم همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    7550 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم