دکوراسیون و تزیین منزل عروس

چیدمان صحیح و مناسب با کاربری فضا، لازمه ی  هر فضای داخلی، به خصوص فضای مسکونی می باشد. در دکوراسیون و چیدمان خانه ی جدید نوعروس می توان این چیدمان را با اندکی خلاقیت و ذوق ترکیب کرد و فضایی منسجم، زیبا و جذاب خلق کرد.

فضای نشیمن می بایست علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی مثل هماهنگی رنگ مبلمان و تزیینات با سایر وسایل  و دکوراسیون دیواره ها، یک ویژگی منحصر به فرد و خاص طراحی  را معرفی کند.

می توانید قسمتی از نشیمن را با قاب عکس های خالی تزیین کنید و این قاب عکس ها را به قرار گیری عکس های عروسی اختصاص دهید (wedding photo is loading) !

برای تزیین ظروف می توان از ربان های تزیین شده یا حتی شاخه گل های طبیعی استفاده کرد.

گلبرگ گل در رنگ های متنوع را درون کاسه سفالی پر از آب قرار دهید و حسی سنتی و گرم در فضای خانه ایجاد کنید.

ظروف مناسب غذا خوری را مثل یک مهمانی واقعی بر روی میز غذا خوری قرار دهید، دقت کنید که نیاز به قرار گیری تمام ظروف چینی بر روی میز نیست، بقیه ی ظروف را در کابینت ها قرار دهید، بر روی میز دستمال های پارچه ای بسته شده با ربان های رنگی قرار دهید، همچنین قرار دادن گلدان شیشه ای با دسته ای بزرگ از گل های طبیعی و زیبا میز را مجلل و لوکس نشان می دهد.  

تمام وسایل موجود در سرویس بهداشتی مثل مواد شوینده و آرایشی را می توانید با استفاده از ربان های طلایی یا نقره ای، متناسب با رنگ کلی فضا، تزیین کنید.

می توانید نشان یا یک المان کوچک، مثل یک پروانه ی کاغذی به رنگ فیروزه ای و یا هر رنگ با طراوت دیگری را با استفاده از یک نخ نامرئی یا یک کش رنگی کوچک، به ظروف و اجناس آشپزخانه متصل کنید، با این کار شاخصه ای منحصر به فرد به آشپزخانه داده اید.

از قرار دادن تمام وسایل بر روی کانتر آشپزخانه خودداری  کنید، این کار باعث آشفتگی فضا و خستگی چشم می شود و همچنین تاثیر زیبایی فضا بر چشم بیننده کاهش می یابد.

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

دکوراسیون و تزیین منزل عروس

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom.ir

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5627 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم