آرل مجری پروژه سامسونگ، شعبه لاله پارک تبریز

نام پروژه: فروشگاه لاله پارک تبریز
کارفرما: کمپانی سامسونگ
متراژ پروژه: ۱۰۰ متر مربع

طراحی و اجرا : شرکت معماری آرل
سال طراحی و اجرا :۱۳۹۶

فروشگاه سامسونگ شعبه لاله پارک تبریز جزء جدیدترین پروژه هایی اجرایی گروه معماری آرل می باشد. فروشگاه لاله پارک یکی از چندین پروژه اجرایی فروشگاه های سامسونگ به شمار می رود که توسط گروه معماران آرل در شهر تبریز به اجرا رسیده است. روند شروع این پروژه به گونه ای است که پس از بازدید و برداشت  وضعیت موجود، طراحی توسط نماینده رسمی این کمپانی در ایران مورد تأیید قرار گرفته  و سپس مراحل اجرای کار با برنامه زمان بندی منظمی آغاز می شود.

روند معماری و ساخت فروشگاه سامسونگ

پس از تخریب، کار آهنگری دیوارها آغاز شده که به عنوان زیرسازی دیوارپوش ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارها از ورق MDF ساخته شده  که پس از برش با رنگ سفید پلی استر پوشیده شده است و بعد از خشک شدن رنگ دیوارکوب ها،  کارهای مربوط به تأسیسات الکتریکی انجام می شود و مرحله ی بعد از اندازه گیری دیوارپوش و ارسال اندازه ها جهت برش، سقف مجموعه به وسیله متریال کناف پوشیده می شود.

کف فضا با سرامیک پوشیده شده است و جنس بدنه میزهای فروشگاه از ورق های MDF تشکیل شده که پس از ساخت به وسیله رنگ پلی استر پوشش داده می شوند. اما پوشش روی میز از ورق کورین تشکیل شده که بر اساس ضوابط و ابعاد ارسال شده کمپانی ساخته می شوند. البته هر میز از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار بوده و روند ساخت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد ، همچنین فرم متفاوت هر میز نیازمند شیوه اجرایی و ساخت متفاوتی است.

ساخت تابلوی بیرونی، نصب شیشه های نما و درب برقی از دیگر ملزومات اجرایی فروشگاه سامسونگ در تبریز است.
در نهایت کارهای هنری و زیباسازی (Artwork) پروژه انجام می شود که شامل: حروف پلکسی دیوارها، باکس های پلکسی روی میزها، حروف نوردار چلنیوم بر روی دیوار پارچه ای و … می باشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع:arel

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • اقامت استرالیا مهر ۲, ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۲

    لوکس و مورد پسند

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

2816 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم