آرک های خلاقانه در دکوراسیون رستورانی منحصر به فرد

رستوران جدید دندی درمونترال با هدف ایجاد فضایی شاد و جذاب در عین حال ظریف و بی تکلف در یک ساختمان کلاسیک قدیمی واقع شده است و طراحان داخلی با بکارگیری پنجره ها ، آرک ها و منحنی های به کار رفته در مبلمان و فضا طراحی منحصر به فرد و ایده آلی برای سرو صبحانه و ناهار با باستفاده از نور و استفاده حداکثری از نور طبیعی در فضا طراحی و اجرا نموده اند.

آرک های خلاقانه در دکوراسیون داخلی رستوران

آرک ها المان هایی جذاب در دکوراسیون داخلی هستند که نمای خاصی به فضا می دهند و بیشتر در دکوراسیون هایی با سبک سنتی و قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند جزئیات معماری رستوران با اضافه شدن یک جفت آرک در ابتدا و انتها ، قسمت غذاخوری را در قابی قرار داده که با فرم روشنایی های منحنی تکمیل شده و با دوشاخه شدن  و قرارگیری بالای هر میز غذاخوری انها را به خوبی نورپردازی کرده است.

آرک های خلاقانه در دکوراسیون داخلی رستوران

رستوران ها این روزها برای گرفتن سلفی به یک مکان عالی نیاز دارند که تیم طراحی این ویژگی را در قالب افزودن یک آینه بزرگ گرد در مرکز دیوار اتاق ناهار خوری وارد فضا کرده و با افزودن آینه علاوه بر انعکاس و روشن تر شدن فضا ، عمق بیشتری را به فضا افزوده است.

آرک های خلاقانه در دکوراسیون داخلی رستوران

در جلو رستوران ، یک کانتر پذیرش و بار با رنگ هلویی-نارنجی مکانی را برای مشتریان فراهم می کند که بتوانند در فضایی گرم و دعوت کننده از میل نوشیدنی های لذت ببرند.

آرک های خلاقانه در دکوراسیون داخلی رستوران

در طراحی داخلی این فضا سعی شده تا تمامی نیاز های کاربران مورد توجه قرار گیرد و از مکان آویختن لباس تا میزهای اجتماعی و یا مکان سرو نوشیدنی در زمان های کوتاهتر نیز با مبلمان مناسب در فضا در نظر گرفته شود و از این طریق مکانی آرام و راحت را برای مشتریان  ایجاد کند.

آرک های خلاقانه در دکوراسیون داخلی رستوران

تحریریه دکوبوم

منبع: azuremagazine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4134 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم