آپارتمانی مدرن و هنرمندانه با الهام از باغ تابستانی

این آپارتمان جمع و جور و مدرن توسط گروه معماری Ace Of Space طراحی شده است. عناصر سبک و رنگ آمیزی خانه بر روی زمینه سفید رنگ یادآور یک باغ تابستانی است.

فرش سبز مرجانی ملایم با ورود احساسات طبیعی به منزل، متریال ها و به کارگیری گیاهان در کنار مبلمان و لوازم جانبی با زرق و برق متریال های طلایی و مسی فضایی هارمونیک و گرم ایجاد کرده است.

دیوارها و کف آپارتمان با رنگ سفید پوشیده شده است و همینطور برای پوشش کتابخانه ها و کمدها نیز از رنگ سفید استفاده شده است.

بیشترین نمود رنگ در خانه توسط سه تابلو نقاشی با طرح هنری می باشد که جایگاه ویژه ای در دکوراسیون و تاثیر زیادی بر کلیت فضا داشته است.

در قسمت غذاخوری میز چوبی و صندلی های مدرن مسی در کنار فرش با رنگ سبز مرجانی در فضایی با رنگ غالب سفید در زمینه بسیار چشمگیر و فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده که گرمای بصری را در فضا افزایش داده است.

قسمت نشیمن با رنگ فرش سبز خنثی با مبلمان راحتی خاکستری و کرم و سه گلدان کوچک روی میز قهوه خوری فضایی ملایم و آرام ایجاد کرده است.

آشپزخانه سفید رنگ دارای سبک مینیمالیستی است و دیوار پشت کابینت ها با رنگ خاکستری روشن با مبلمان راحتی در هارمونی است.

ورودی خانه با قفسه های کتاب و کمدهایی با دستگیره های مسی طراحی شده که ظرافت و توجه به جزئیات را در طراحی نشان می دهد.

 

طراحی فضا به سبکی متفاوت و در عین حال با تمی ملایم سبب ایجاد آرامش در آپارتمان شده که نوعی نظم و هماهنگی را به دور از تضادها در خانه ایجاد کرده است.

تم هنری غالب بر فضا در کنار رنگ های خنثی و سبز مرجانی احساسی لطیف و در هماهنگی با احساسات انسانی را به وجود آوره و این از بزرگترین مزایای این طراحی خلاقانه محسوب می شود.

         

 

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4849 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم