اتاق خواب های تلفیقی پلی میان سبک مدرن و سنتی

در دکوراسیون اتاق خواب های مستر شاید یکی از سخت ترین سبک ها سبک تلفیقی میان عناصر کلاسیک و معاصر می باشد در این سبک اگر تعادل را رعایت نکنید فضا به راحتی می تواند به یک سرزمین عجیب و غریب تبدیل شود در صورتیکه این مشکل با دقت و مراقبت در انتخاب ها به سادگی قابل حل می باشد.

اتاق خواب های تلفیقی می توانند ویژگی های هر دوره ای را جذاب تر نشان دهند زیرا تفاوت در کنار هم قرارگیری سبک ها  ویژگی ها را می تواند برجسته تر نمایش دهد اما چگونه این ویژگی ها به عنوان یک سبک منسجم و قابل تشخیص ظاهر می شوند؟ ویژگی های مشخصی که می توانید از فضاهای تلفیقی انتظار داشته باشید، عبارتند از: انحنا و قوس های ظریف در پروفیل های به کار رفته در مبلمان، پالت های رنگی خنثی و جزئیات معماری کلاسیک و گاهی افزودن کمی رنگ طلایی!

جسارت ترکیب کردن عناصر با ترفندهای متناسب به الگوهای صحیحی نیاز دارد که برای یادگیری آن ها می توانید از تصاویر این پست که بر اتاق خواب های الهام بخش تلفیقی تمرکز  دارد ودکوراسیون ۴۰ اتاق خواب مستر که تعامل این دو سبک را به زیبایی نشان می دهد استفاده کنید در ادامه با  تکنیک هایی که می توانید برای تحقق این زیبایی در خانه خود بهره گیرید با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4211 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم