بازسازی دکوراسیون داخلی خانه مدرن

معماران Mitsuori بازسازی دکوراسیون خانه ای را در Northcote استرالیا طراحی و اجرا کرده اند که شامل یک آشپزخانه با سبکی جدید و باز است.

بازسازی دکوراسیون آشپزخانه به صورت  اپن با کابینت های سفید و چوبی مینیمال و پنجره ای افقی و باریک به نحوی متفاوت دیزاین شده است. از جزئیاتی که در آشپزخانه چوبی و سفید توجه هر کسی را جلب میکند ، پنجره افقی باریک با قاب چوبی است که در راستای کابینت های روبرویی به عنوان  backsplash با زمینه ای از منظر گیاهان و طبیعت بیرون به کار رفته است.

پنجره ای که در امتداد دیوار قرار دارد منظره ای از باغ را در خارج فضا و نور طبیعی زیادی را به آشپزخانه وارد فضا می کند .

در مجاورت آشپزخانه یک گوشه مطالعه کوچک قرار دارد که با قفسه های باز ، فرش ، روشنایی و یک مبل تکی و با متریال های یکنواخت و مشابه سمت آشپزخانه مبلمان شده است.

در اتاق ناهار خوری مجاور ، نورگیرهای سقفی فضای اتاق را با نور طبیعی روشن میکنند در عین حال که سایه های جذابی را در امتداد دیوار ایجاد می کنند.

در دیوار مقابل ،پس از بازسازی دکوراسیون خانه  طراحی سفارشی فضای ذخیره سازی و ویترینهایی ایجاد کرده ، در حالی که میز غذاخوری به صندلی های معاصر مجهز شده و با کفپوش بتونی با طرح منحصر به فرد، فضای داخلی را تکمیل کرده است.

در  دکوراسیون  سرویس بهداشتی وحمام  مدرن در حالی که کاشی ها دیوارها را می پوشانند ، یک آینه بدون قاب گرد از یک قلاب چوبی ساده آویزان است ، که با متریال چوب مطابقت خوبی ایجاد کرده است. حمام همچنین شامل یک وان توکار در کنار پنجره ای بلند و طاقچه قفسه بندی در دیوار مجاور است.

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3005 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم