ترند ۲۰۲۱ کاغذ دیواری: ۵ ترندمحبوب سبک مدرن

کاملاً درست است که طراحان کاغذ دیواری را “لباس دیوار” می نامند کاغذ دیواری به دکوراسیون هویت، شخصیت و احساس گرمی و راحتی می افزاید و با سبک های مختلف حتی مینیمال قابلیت هماهنگی دارد و می تواند انواع ترکیبات رنگی و طرح های جذاب را به همراه ظرافت در فضا ایجاد کند.

در سال ۲۰۲۱ ، طرفداران دکور دیوار با کاغذ دیواری گزینه های زیادی برای انتخاب دارند از آنجا که طراحان تمرکز  و وقت زیادی را برای طراحی کاغذ دیواری اختصاص داده اند و تولیدکنندگان  نیزمجموعه های جدید و بسیار جذاب را به بازار دکوراسیون ارائه داده اند در ادامه با ۵  ترند برتر کاغذدیواری برای سال ۲۰۲۱ با دکوبوم همراه باشید……

طرح گل و گیاهان

مطمئناً در سال ۲۰۲۱ گیاهان نقش بزرگی در ترندهای دکوراسیون داخلی دارند. مجموعه ای از کاغذ دیواری با برگ خرما و برگ انجیری ،گیاهان بزرگ  و طرح های گل ها طرحی فوق العاده چشمگیر و در عین حال طبیعی ایجاد میکنند.

در فصل آینده ، توجه زیادی به ابعاد در نقاشی شده است. چاپ بزرگ و عمودی کشیده که می تواند فضارا مهیج نماید از دیگر انتخاب های طراحان است.

طرح های هندسی

یک الگوی هندسی می تواند معجزه ای واقعی در فضا ایجاد کند. چه نیاز به بلندتر نشان دادن سقف از نظر بصری داشته باشید و چه بخواهید فضا را بزرگتر نشان دهید  طرح های هندسی ریتم داخلی دقیقی به فضا می دهد و زمینه مناسبی برای قرارگیری مبلمان با جزئیات تم کلی دکوراسیون فراهم می کنند.

در سال ۲۰۲۱ تزئینات هندسی باید در نازک ترین خطوط ممکن اعمال شود. یک شبکه نازک و برازنده ، که نظم و عمق مسحورکننده آن با تکرار این ریتم در الگوی فرش یا بالشتک های تزئینی به راحتی می توانید به هماهنگی مطلق برسد.

متالیک

فکر نکنید که طرح ورنگ متالیک فقط برای فضاهای داخلی مدرن مناسب هستند ترندکاغذ دیواری برای ۲۰۲۱ به راحتی همه الگوها را در هم شکسته و امسال کاغذ دیواری های کاملاً ملایم متالیک و دارای اندکی براقیت ترندی است که امسال در کاغذ دیواری های با تم متالیک در همه فضاها با همه سبک ها بیشتر خواهید دید! البته چشم نوازترین طراحی ها از دیدگاه طراحان معمولا طراحی های تک رنگ هستند که فضایی لوکس و مرموز ایجاد می کنند.

 

مرمر

اگر قبلا اعتقاد بر این بود که کاغذ دیواری های کاغذی نمی توانند بافت های طبیعی را منتقل کنند ، فناوری های مدرن ۲۰۲۱ دستیابی به این موضوع را به کمال ممکن کرده است .در سال ۲۰۲۱ ، متریال ها با جلوه سه بعدی وارد عرصه شدند  برای مثال سنگ مرمر طبیعی طرحی است که در همه سبک ها، از کلاسیک و آرت دکو گرفته تا مینیمال و ​​حتی برای یک اتاق زیر شیروانی نیز میتواند ایده ای منحصر به فرد باشد.

  

سبک خالدار terrazzo

سال ۲۰۲۱  پترن های به اصطلاح “خال خالی” و یا طراحی  به سبک terrazzo بسیار رایج گشته ،Terrazzo  در ابتدا در ونیز به عنوان یک کفپوش کم هزینه ساخته شده بود که از قطعات مصالح ساختمانی مانند شیشه، سنگ مرمر و گرانیت استفاده میکرد که امسال در قالب کاغذ دیواری با این الگوی زیبا و جذاب وارد فضاهای داخلی شده و دیوار ها و دکوراسیون را به کلی متفاوت میسازد!

 

تحریریه دکوبوم-غزاله عزالدین

منبع: hackrea

امتیاز دهید post

۲ نظرات

نظر خود را به اشتراک بگذارید

7552 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم