ترکیب الهام بخش دفترکار در منزل

تصور داشتن محلی کاری مناسب،راحت با احساس آسایش و آرامش در فضای مسکونی به دور از ذهن است.نمونه ای از دفترکاری با کاربری کارآمد در ترکیب مناسب با سایر قسمت های خانه طراحی شده است.در این طراحی،دفترکار با سایرفضاهای داخلی ترکیب شده است.این دکوراسیون داخلی میتواند الهام بخش برای سایر آپارتمان ها،اتاق های بزرگ و …. باشد.طراحی این خانه ۷۰۰ مترمربعی،با پلان باز و چندمنظوره در سال۲۰۱۸ انجام شده است.

دکوراسیوت داخلی دفترکار

سالن نشیمن اصلی،منظره ای رو به شهر دارد.مبلمان مدرن،بافتی شبیه زغال به همراه بالشتک های بزرگ،دور میز قهوه خوری قرار داده شده اند.همچنین زیر این مبلمان ،فرشی متناسب با همین بافت زغالی انتخاب شده که به نشان دادن این ترکیب و بافت بسیار کمک کرده است.

دکوراسیوت داخلی دفترکار پشت یکی از مبلمان،با صحنه ای از گیاهان با نور طبیعی قرار داده شده است.میز قهوه خوری ترکیب سبک میدسنچری و مدرن است.مجسمه ای از موز با طراحی خاص خود بر روی میز ساخته شده از سنگ مرمر ،کنار مبل قرار داده شده.

دکوراسیون داخلی خانه مدرن

یک سبد با طراحی خاص و مدرن برای قرار دادن کتاب،مجلات،روزنامه ها و…کنار مبلمان تعبیه شده.در امتداد پنجره،سکویی طراحی شده که با گذاشتن تشک چرمی و کوسن های مناسب،فضایی زیبا و منحصر به فرد برای لذت بردن از منظره شهر ایجاد شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این خانه ی متفاوت می توانید از گالری زیر استفاده نمایید.

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4342 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم