ترکیب رنگ های صورتی و خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل

در دکوراسیون داخلی صرف نظر از به کارگیری رنگ صورتی ملایم بسیار دشوار است زیرا این رنگ لطافت و آرامش بی نظیری را در فضا ایجاد می کند رنگ صورتی، حاصل ترکیب دو رنگ قرمز و سفید است و رنگی نرم و لطیف، دوستانه، صلح آمیز و آرام است، در عین حال جسورانه و پر جنب و جوش و تحریک کننده احساسات عاطفی نیز هست. این رنگ معمولا نشانگر عشق است و رنگی امیدبخش محسوب می شود.

از رنگ های ترکیبی بسیار زیبای به کار رفته با رنگ صورتی، رنگ خاکستری می باشد که فضایی شیک ایجاد کرده و هویت منحصر به فردی به فضا می بخشد. در واقع از تاثیرات روانی رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل می توان به خلق فضایی ظریف و ماهرانه، آرام و پر اعتماد به نفس اشاره نمود.

طراحی دکوراسیون این خانه توسط سه طراح روسلان کواچوک، ماریا چموت و استفان سیبمالیوک طراحی و اجرا شده است طراحی به صورت استفاده متوازن این دو رنگ در کنار هم ایجاد شده و توجه به جزئیاتی مانند کوسن ها، قاب عکس ها و المان های دکوری و همچنین کابینت های صورتی آشپزخانه و پرده ها سبب افزایش تعادل بصری گشته است.

وجود میز کوچک صبحانه خوری خاکستری و صورتی در آشپزخانه کارایی را افزایش داده و فضایی مدرن با تم خاکستری ساده و خطوط شارپ ایجاد کرده است  طراحی کابینت ها  و اتاق خواب به نحوی هوشمندانه و با در نظر گرفتن فضای کافی به منظور ذخیره سازی می باشد که طراحی کابینت ها  در آشپزخانه به صورت L  شکل می باشد و میز با به کارگیری متریال چوب فضا را مدرن و احساسی طبیعی در فضا ایجاد کرده است به دلیل دیوار های خاکستری، درآشپزخانه محیطی تاریک و خشک به وجود آمده و به همین سبب چراغ آویز فضا را برای صرف غذا روشن تر نموده  و از سوی دیگر پنجره بزرگی دید مطلوبی به بیرون ایجاد می کند.

در برخی قسمت های منزل از لامپ های لوله ای نئون صورتی برای افزودن تم صورتی به فضا اضافه شده و در طراحی این خانه سعی شده تا تمامی حوزه ها در نظر گرفته شود و با حیطه بندی مناسب نیاز کاربران را به خوبی پوشش دهد و همینطور تم رنگی به کار رفته در تمامی قسمت ها حتی سرویس و اتاق ها در هارمونی می باشد در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    12365 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم