دکوراسیون داخلی صنعتی

ترکیب صنعت و مدرن در دکوراسیون آپارتمان

رنگ زرد از میان دکوراسیون صنعتی این خانه چشمک میزند و جلب توجه می کند.برای درب ورودی آپارتمان از چوب استفاده شده است.در داخل آپارتمان،یک دیوار آجری برای پشت تلویزیون،یک دیوار شیشه ای برای ایجاد اتاق خواب مهمان و بک اتاق خواب مستر با سرویس حمام طراحی شده است.انتخاب کف مشکی و براق باعث بازتابی از مبلمان را نشان می دهد .نورپردازی مدرن تکمیل کننده کف مشکی است.کنتراست مابین دیوار سفید و رنگ روشن و کف مشکی باعث تیز و غیریکنواخت بودن فضا شده است.

دفترکار با دیوارشیشه ای که همچنین کاربری اتاق مهمان را دارد،در انتهای نشیمن طراحی و اجرا شده است.با باز کردن شیشه های کشویی این اتاق بخشی از نشیمن می شود.از یک صندلی قرمز برای جلوه های بیشتر استفاده شده است.

آشپزخانه در انتهای نشیمن،با جزیره ای در مرکز اجرا شده است.چهار صندلی ناهار خوری مدرن دورتادور میز قرار داده شده است.مجموعه ای از سه میز قهوه خوری با ابعاد متفاوت در مرکز سالن قرار گرفته.به خاطر سبک صنعتی از فرش در نشیمن استفاده نشده است.

یک صندلی مدرن میدسنچری در مرکز نشیمن قرار داده شده است که باعث تفکیک مابین فضاهای مختلف شده است.یک تلویزیون بزگ در نشیمن نصب شده است که از تمان نقط مختلف امکان مشاهده خواهیم داشت.

در آشپزخانه از ترکیب چوب،فولاد و کاشی های سفید و مشکی استفاده شده است.دورتادور جزیره توسط فولاد ضد زنگ پوشیده شده است.دو چراغ آویز مدرن مشکی و مسی، بالای میز ناهارخوری نصب گردیده که به مدرن بودن فضا کمک کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3375 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم