ترکیب صورتی و سبز در دکوراسیون آپارتمان مدرن

ترکیب رنگ صورتی و سبز در یک دکوراسیون مدرن طرفداران خاص خودش دارد.رنگ سبززیتونی و صورتی با هماهنگی مناسب و شیرین درکنار یکدیگر،ظاهری ظریف و ملایم را ایجاد کرده اند.با توجه به این موضوع،تصمیم گرفته ایم که آپارتمانی مدرن با این ترکیب رنگ سبز و صورتی با دکوراسیونی هیجان انگیز را بررسی نماییم.دکوبوم امیدوار است که بتوانید ازاین ترکیب رنگ در دکوراسیون خود استفاده نمایید.

دکوراسیون صورتی و سبز

تصویر چاپی که دربر روی دیوار اتاق نصب شده است حال وهوای گرمسیری را وارد این خانه مدرن کرده است.تصویردیوار رنگارنگ،عمق وشخصیت را برای آشپزخانه با کابینت های خاکستری و جزیره ای باز رو به نشیمن به همراه دارد.نکته ی جالب دیگر در این آشپزخانه هود آشپزخانه است.انتخاب رنگ سفید و شکل استوانه ای آن توانسته در جلوه ی بیشتردیوارکمک کند.

دکوراسیون صورتی و سبز

برای صندلی های جزیره ای از صندلی هایی شبیه به گلی با ۵ گلبرگ ساخته شده از چوب استفاده شده است.از دو چراغ آویزان درپشت مبل و متصل به دیوار برای روشنایی نشمین استفاده شده است.

دکوراسیون نشیمن صورتی

 دو مبل صورتی وخاکستری تاشو روبه روی یکدیگر در نشیمن قرارگرفته اند.

دکوراسیون نشیمن صورتی

فرش با رنگ خنثی توانسته تمام اجزای سالن را با هم هماهنگ کند و علاوه برآن باعض شده که جزیره ی خاکستری آشپزخانه و پایه های چوبی صندلی ها درکنارهم ترکیب مناسبی را تشکیل دهند.

دکوراسیون نشیمن صورتی

یک سمت آشپزخانه،برای تمام کابینت ها از رنگ صورتی استفاده شده است ومحفظه فر درون کابینت ها نیز تعبیه شده است.با این طراحی صاحب خانه میتواند در عین حال که در نشیمن حضور دارد از اوضاع آشپزخانه مطلع بشود.

دکوراسیون اتاق کارخانگی

یک اتاق جدا برای فضای کاری با طراحی مجلل در عین حال راحت طراحی شده است.یک نیمکت ساده در زیر تلویزیون به عنوان قفسه لوازم انتخاب شده.در این اتاق کار میتوان انواع مختلف بافت و رنگ را مشاهده کرد.

دکوراسیون اتاق کارخانگی

در سقف این اتاق،سیم های برق مشکی که چراغ هایی مانند گردند از آن آویزان شده نصب شده است که توانسته نور لازم برای مبلمان را فراهم کند.

دکوراسیون اتاق کارخانگی

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

امتیاز دهید post

۲ نظرات

  • ph اسفند ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۳:۴۶

    زیبا و متفاوت بود

    پاسخ
  • فرح مرداد ۹, ۱۴۰۰ در ۱۵:۵۰

    فقط، بک عکس ؟؟؟!!!

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

5655 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم