تعیین بودجه دکوراسیون

دکوراسیون می تواند گران باشد، به خصوص اگر مجبور باشید یک اتاق یا کل خانه را یکجا انجام دهید. تعیین بودجه دکوراسیون مهمترین ابزار شما برای اطمینان از خالی نشدن کیف پول در حین دکور کردن خانه خواهد بود.

لیستی از علاقه مندی ها بسازید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به تخیل خود اجازه شکوفایی دهید. به همه چیزهایی که دوست دارید داشته باشید فکر کنید، چه فکر می کنید با بودجه دکوراسیون شما مطابقت دارد یا خیر. عکس‌های الهام‌بخش جمع‌آوری کنید و همه چیزهایی را که برایتان جذاب است، یادداشت کنید. آیا شما عاشق کاغذ دیواری هستید؟ یا سبک خاصی را میپسندید داشتن فهرستی از اقلامی که می خواهید در آن گنجانده شود به شما کمک می کند زمان تصمیمگیری هوشمندانه تر انتخاب کنید.

 

بودجه خود را تعیین کنید

لیست آرزوهای خود را کنار بگذارید و بودجه ای برای دکوراسیون اتاق(های) مورد نیاز ایجاد کنید. در مورد هزینه های معمول خود صادق باشید و واقعاً بفهمید که چقدر باید برای این پروژه هزینه کنید. اگر هزینه دکوراسیون باعث شود شما احساس گناه کنید یا بقیه سبک زندگی تان را به خطر بیندازند، هیچ دکوری ارزش داشتن ندارد. بنابراین مشخص کنید که تا چه میزانی باید خرج کنید و بعدا دقیقاً برای چه چیزی خرج می کنید مشخص خواهد شد.

یک طرح تزئینی بسازید

یک طرح تزئینی شامل همه چیز است، از ایجاد یک ظاهر کلی، تعیین پلان کف، و افزودن هر چیز اضافی مانند کاغذ دیواری، وسایل نور، و آثار هنری. این تقریباً همه مواردی هستند که نیاز دارید  اینجا جایی است که می خواهید از لیست علاقه مندی های خود کمک بگیرید همه چیزهایی را که یادداشت کرده اید بردارید و توجه کنید که واقعاً می خواهید چه چیزی را در اتاق خود قرار دهید به طوریکه با بودجه شما هماهنگ است.

 مقایسه

مقایسه فروشگاه های مختلف  قبل از خرید بسیار مهم است. شما باید خود را با هزینه واقعی چیزها آشنا کنید. به یاد داشته باشید که مواردی مانند هزینه های نیروی کار برای کارهای سفارشی، حمل و نقل و تحویل، و سایر موارد اضافی که ممکن است در برچسب قیمت اصلی یک کالا نباشد .

محدود کردن

این احتمال وجود دارد که شما نتوانید همه چیز را در لیست علاقه مندی های خود در بودجه خود بگنجانید. هنگامی که خریدهای مقایسه ای انجام دادید، باید ایده خوبی از هزینه چیزها داشته باشید. اکنون زمان آن است که مسائل را محدود کنیم. چیزهایی که برای بودجه شما کاربردی نیستند را حذف کنید و تا جایی که می توانید تنظیمات را انجام دهید.

خریدهای خود را اولویت بندی کنید

اولویت بندی خریدها مهم است زیرا صرف نظر از بودجه شما ممکن است نتوانید همه چیز را به یکباره پرداخت کنید، بنابراین ابتدا باید تصمیم بگیرید که به چه چیزی نیاز داریدبه بودجه دکوراسیون خود پایبند باشید.

سخت ترین بخش کل این فرآیند در واقع پایبندی به هزینه  پس از انجام آن است بنابراین سازماندهی و منظم ماندن را در اولویت قرار دهید و هر چیزی را که در طول فرآیند تزئین هزینه می کنید یادداشت کنید  و به یاد داشته باشید که اگر در یک زمینه بیش از حد خرج کنید، باید آن را در زمینه دیگری جبران کنید.

تحریریه دکوبوم

منبع: thespruce

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2157 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم