تغییر دکوراسیون برای عید: کاغذ دیواری

برای تغییر دکوراسیون شب عید منزل خود، اگر می خواهید تغییراتی اساسی در جلوه ی رنگ و بافت دیوار های خانه ایجاد کنید، کاغذ دیواری بهترین گزینه است. از مزایای استفاده از کاغذ دیواری می توان به ایجاد نمایی چشم گیر در فضای داخلی خانه، انتخاب آسان به دلیل تنوع زیاد در بافت ، رنگ ، طرح و قیمت و سازگاری آن با  با محیط زیست اشاره کرد.

مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. 

نکاتی که برای خرید کاغذ دیواری به کمک تان می آیند:

هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس.

ترکیب مناسب کاغذ دیواری برای فضای نشیمن به شکل های متنوعی موجود است. اگر می خواهید از طرح های شلوغ و پرکار برای دیوار های نشیمن خود استفاده کنید توجه داشته باشید که مبلمان می بایست طرح هایی ساده و خنثی داشته باشند، استفاده از وسایل و و مبلمان با طرح های شلوغ، چشم را خسته می کند و فضایی شلوغ و ناآرام پدید می آورد.

بهترین پیشنهاد برای استفاده متعادل از کاغذ دیواری های طرح دار، استفاده از طرح های پر کار در دیوار های فرعی و کوچک تر و استفاده از یک طرح ساده  با پیش زمینه ی رنگی موجود در کاغذ دیواری دیوار کوچک تر،  بر روی دیوار اصلی و در واقع بزرگترین دیوار نشیمن می باشد.

اگر رنگ مبلمان شما تیره است، کاغذ دیواری دیوار پشت آن را با همان تم رنگی ولی بسیار روشن تر از رنگ مبلمان به کار ببرید. این کار باعث نمایش هر چه بیشتر مبلمان در پیش زمینه ای هماهنگ و متعادل است.

اگر قصد دارید دیوار اتاق ها را با کاغذ دیواری بپوشانید در نظر داشته باشید که در فضا های کوچک از رنگ های تیره و طرح های درشت یا شلوغ استفاده نکنید، به کارگیری طرح های راه راه در دکوراسیون اتاق خواب فضایی متنوع به وجود می آورد به شرط آن که این طرح ها در تمامی دیوار های یک اتاق به کار نروند و ترجیحا در دیوار های غیر اصلی اتاق به کار روند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2774 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم