خرید صندلی اداری راحت و شیک

مزایای استفاده از یک صندلی اداری ارگونومیک راحت و خوب هنگام استفاده از کامپیوتر بی شمار است.صندلی مناسب میتواند به کاهش درد کمر،شرایط مناسب برای گردن کمک کند همچنین از بیماری های عضلانی و عصبی با نگه داری درست بدن شما جلوگیری می کند.به خاطر اینکه عموم افراد مدت زیادی پشت میز کامپیوتر،چه شخصی چه کار و فعالیت روزانه استفاده از یک صندلی مناسب برای پشت میز کاملا ضروری است برای خرید صندلی اداری با دکوبوم همراه باشید….

صندلی کامپیوتر

صندلی اداری مدرن امروزی از کجا آمده است ؟

به طور کلی بیشتر صندلی‌های کاری تمام خواص چهارگانه ستون فقرات را به طور یکسان پوشش نمی‌دهد. یک صندلی کاری ایده‌آل می‌بایست تا جایی که امکان دارد، مناسب حرکت مفاصل باشد.

آگاهی از طرز صحیح نشستن روی صندلی و انتخاب صندلی اداری نامناسب در سلامت ما نقش به سزایی دارد.کارخانه های سازنده باید درتمام مراحل طراحی وتولید بر اساس اصول استاندارد فنی و مهندسی عمل کنند و با توجه به نوع کاربری و ابعاد بدن ،صندلی ها را بسازند . مصرف کنندگان نیز باید قبل از خرید ،اطلاعات کافی از مشخصات صندلی و نوع کاربری خاصی که از صندلی انتظار دارند کسب کنند و پس از آن ،نسبت به انتخاب و خرید صندلی اداری مناسب اقدام نمایند.

صندلی کامپیوتر

یک صندلی خوب باید مشخصات زیادی داشته باشد تا زمانی که ما روی آن می نشینیم،احساس راحتی کنیم ودچار افسردگی یا عوارضی از قبیل ناراحتی های ستون فقرات و مشکلا ت عضلانی –اسکلتی نشویم.

صندلی کامپیوتر

معمولا برای تعیین مشخصات یک صندلی مناسب باید موارد زیر را در نظر گرفت:

پاها و بازوهای فرد باید به صورت عمودی قراربگیرد ،و ساعد وران ها باید به صورت افقی کف پاها باید روی کف زمین به صورت افقی قرار بگیرد. پشتی صندلی باید از انحانی درونی مهرههای کمری ستون فقرا محافظت کند. وزن قسمت بالا تنه باید بطور یکسان روی نشیمنگاه و ران ها پخش شود.راحت جابه جا شدن روی صندلی باید امکان پذیر باشد .

صندلی کامپیوتر

نکته

نکته قابل توجه این است که صندلی باید با شخص استفاده کننده تطبیق داشته باشد ،نه این که شخص خودش با را با صندلی تطبیق بدهد.احتمال واژگون شدن یا سر خوردن صندلی های چرخ دار، بسته به نوع استفاده، وجود دارد.

بنابراین توصیه می شود اگر قرار است صندلی روی سطوح لغزنده مورد استفاده قرار گیرد ،از پدهای زبر استفاده شود تا خطر لغزندگی وسقوط کاهش یابد ومعمولا برای جلوگیری از خطر واژگون شدن صندلی های چرخ دار توصیه می شود صندلی دارای ۵ پایه باشد.

صندلی کامپیوتر

یکی دیگر از مشخصات صندلیهای مناسب به خصوص برای کار های اداری ،این است که صندلی دارای یک پشتی تشک دارقابل تنظیم باشد .مشخصات استاندارد ارتفاع و پهنای این پشتی حداقل ۱۸و ۳۳ سانتی متر در نظر گرفته می شود .وظیفه اصلی این پشتی نیز محافظت از مهره های کمری در ناحیه انحنای ستون فقرات است.

صندلی کامپیوتر

قابلیت تنظیم ارتفاع

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی نیز یکی از مشخصات طراحی یک صندلی مناسب است .طول محل نشیمنگاه صندلی می تواند ۳۸تا ۴۰ سانتی مت و عرض آن ۴۲تا ۴۶ سانتی متر باشد.

باتوجه به ابعاد مطرح شده ،در هنگام نشستن روی صندلی بهتر است فاصله آزادی به اندازه ۵تا ۱۵سانتی متر بین لبه جلویی صندلی پشت زانو ها وجود داشته باشد.

صندلی کامپیوتر

نشیمنگاه

بخش جلویی نشیمنگاه بهتر است به شکل آبشار باشد تا فاصله آزادی کافی برای ران ها ایجاد کند واز این طریق از کاهش جریان خون جلوگیری به عمل آید.

کف صندلی باید کمی به عقب متمایل باشد .این شیب می تواند بین ۱تا ۵ درجه متغییر باشد .زمانی که ارتفاع صندلی بیش از حد معمول است ،شخص باید از زیر پایی استفاده کند .در این مواقع استفاده از زیر پایی کمک می کند ران ها بطور افقی قرار گیرد واز فشار وارد آمدن به زیر ران ها جلوگیری شود.

صندلی کامپیوتر

روکش صندلی باید علاوه بر زیبایی ،مانع تعریق زیاد باشد.اگر جنسش پارچه ای است باید مقاوم و قادر به جذب رطوبت باشد .اگر جنسش چرمی است باید دارای شیارهایی باشد که توسط آن ها هوا جریان داشته ومانع افزایش دما وتعریق شود.

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر استاندارد

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر مناسب

در این مقاله با نکاتی برای خرید هوشمندانه صندلی اداری همراه بودید این نکات علاوه بر آسان کردن انتخاب خرید میتواند آرامش جسمی و روحی بیشتری را برای کارمندان در نتیجه کار با کیفیت بالاتر و بهره وری بیشتر را سبب شود برند نیلپر با سال ها تجربه در این زمینه میتواند انتخابی ایده آل برای شما محسوب شود میتوانید صندلی های اداری نیلپر را در رنگ ها و مدل ها و متریال های گوناگون از طریق فروشگاه دکوبوم به عنوان نماینده اصلی برند نیلپر به صورت آنلاین و با تخفیف برای دکوراسیون دفاتر اداری بزرگ یا کوچک و یا فضای کار خانگی خود خریداری کنید !

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing &  yjc.ir

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4880 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم